we liggen niet meer op 1 lijn

  • 2 April 2019
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy ik had voor een leuke tijd een hele goede vriendin.
we hadden alle lessen samen en zaten ALTIJD naast elkaar, maar nu zit zij een niveau onder mij en spreken we elkaar ietsje minder. maar nu merk ik ook dat ik dat niet heel erg vind eerlijk gezegd.
we lagen eerst altijd op 1 lijn en nu haast nooit meer. het was altijd een vriendin waar ik op terug kon vallen, maar nu ga ik liever naar andere toe zelfs. onze whatsapp gesprekken zijn nog wel heel leuk, maar in reallife irriteer ik me gewoon een beetje aan haar. alleen weet ik zelf niet waarom eigenlijk ....
(misschien omdat ik haar een beetje preuts vind en ik dat zelf totaal! niet ben)
moet ik minder met haar omgaan of juist heel veel??
toen ik heel erg veel met haar om ging toen vielen mijn andere vriendinnen een beetje weg en nu zijn hun allemaal weer terug omdat ik niet alleen maar gefocusd ben op 1 vriendin...
ergens vind ik het wel een beetje jammer want ik kon het eerst altijd zo goed met haar vinden....

xx

2 reacties

Heyy, ik denk dat je het gwn moet laten zoals het nu is want zoals ik het lees heb je het nu gwn heel gezellig met meerdere vriendinnen en zat je ene beetje onder de plak bij haar dus misschien is het juist voor jezelf goed dat je iets minder contact hebt! En je kan nog steeds wel beetje contact hebben maar gewoon iets minder close dan daarvoor is ook gwn goed en leuk!
Hey!

De tips van Anoniem30 lijken me erg goed.
Vriendschappen blijven nu eenmaal niet altijd dezelfde, en soms komen er nieuwe mensen in je leven, en vermindert met anderen het contact.
Ik snap zeker dat je het erg jammer vindt, maar het heeft niet zoveel zin om in een vrienschap te blijven waar jij niet gelukkig van wordt. De leuke dingen, zoals chatten in jouw geval, of af en toe contact hebben kun je natuurlijk steeds blijven doen!

Ik denk dat het ook wel belangrijk is om eerlijk te zijn naar haar toe, dat jullie een beetje uit elkaar gegroeid zijn qua persoonlijkheid etc., en dat je liever iets minder contact wil.
Als het na een tijdje terug beter loopt, prima, dan kunnen jullie weer closer worden.
Wordt het langzaamaan steeds minder, ook goed, dan kun je wat meer optrekken met je andere vriendinnen.
Doe vooral niets waar jij je niet goed bij voelt of waarvan je het gevoel hebt dat je toch liever bij iemand anders had willen zijn.

Groetjes
Lot

Reageer