Skip to main content
Vraag

wat voor aanvallen heb ik?

• April 16, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoi iedereen!

Soms heb ik tijdens de les opeens een aanval, maar ik weet niet wat voor aanval het eigenlijk is. Ik dacht misschien weet iemand hier het dus ik ga het even vragen. Als ik een aanval heb: krijg ik het eerst heel warm en daarna warm en koud tegelijk, heb ik het gevoel dat ik weg wil en naar buiten wil, moet ik niet perse huilen, hard ademen of panieken maar kan ik niet meer denken of normaal functioneren. Als dit klaar is voel ik me moe, koud en trillerige.

Ik heb ook soms dat ik me gewoon ineens niet lekker of heel moe voel.

Ik heb ook HSP, ben hoogbegaafd en heb waarschijnlijk ADD.

3 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 17, 2025

Hey, 

Wij kunnen dat niet 100% zeker zeggen. Maar ik zit te denken aan een paniekaanval, bij niet iedereen uit dit zich hetzelfde. (Fight) Of een shutdown (Freeze) waarbij je wat wazig bent en het lijkt alsof je hele hoofd vol zit met watten. Kan misschien ook wel iets fysiek zijn, hypoglycemie? Ben je gekend met diabetes? 

Liefs Silence 

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 17, 2025

@Silence 

Ik heb geen diabetes 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

Hey, ik heb volgens mij het zelfde, of iets dat er op lijkt. Ik heb ook hsp, maar ben niet hoog begaafd. Ik heb dan denk ik wel een paniek aanval. Ik voel me duizelig en wil het liefste even naar een rustige ruimte om bij te komen. Ik heb dit meestal als ik naar drukke plekken moet, zoals school, winkels enz… Ik weet ook niet precies wat helpt. Weet dat je niet de enige bent…
Groetjes, mij:)