wat vinden jullie van croptops

  • 17 May 2023
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

hoi, ik heb hier een vragenlijst over croptopjes en ik vroeg me af wat jullie er van vinden dus vandaar.

  1. wat is je geslacht?
  2. leeftijd?
  3. draag je zelf croptops?

 

zo ja:

  1. waarom draag je het?
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig?
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken?
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben?
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben?
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen?

zo nee:

  1. waarom draag je het niet? (andere kledingstijl, onzeker, bang voor opmerkingen etc.)
  2. wat vind je van mensen die het dragen?
  3. wat vind je van mensen die er negatieve meningen over hebben of intimiderend kunnen zijn?

als jullie vragen, hulp of nog idieeen hebben hoor ik het graag!

xxx


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
  1. wat is je geslacht? meisje
  2. leeftijd? 14
  3. draag je zelf croptops? ja

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? ik vind het leuke kleding en het past soms wel bij mijn kleding stijl
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig? soms niet, want ik heb soms het gevoel dat mensen gaan oordelen en dat ze me een '’slet'’ vinden of zoiets. maar ik vind het wel een leuk item om je outfit af te maken
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken? ik heb vaak het gevoel alsof ik weleens blikken krijg, vaak van volwassen mannen (docenten soms of mensen die op straat lopen)
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben? ja, want dat maakt me een beetje onzeker en ik voel me heel erg bekeken
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben? je mag best een mening hebben, maar het is iemands eigen keuze wat ie wilt dragen en je moet je daar niet op gaan oordelen
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen? niet veel negatieve opmerkingen maar wel soms van mijn vader die dan dingen zegt als '’is je er is je shirt geknipt'’ of '’heb je een maat te klein aan'’ en dat vind ik best vervelend. Nu draag ik thuis vaak een vest erover en doe ik dat op school soms uit/open. Van vriendinnen krijg ik wel leuke reacties als '’echt een leuk topje'’ 

hoi, ik heb hier een vragenlijst over croptopjes en ik vroeg me af wat jullie er van vinden dus vandaar.

  1. wat is je geslacht?meisje
  2. leeftijd?15
  3. draag je zelf croptops? ja

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? omdat ik het leuk vind
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig? ja,  ligt eraan.  Op school tot net boven mijn navel maar bij een feestje of op vakantie korter. 
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken? nee niet echt
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben? nee
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben? ik geef daar niet echt iets om. 
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen?  mijn moeder is de enige. Maar dat is niet echt negatief.  Meer van is dat niet te koud?

zo nee:

  1. waarom draag je het niet? (andere kledingstijl, onzeker, bang voor opmerkingen etc.)
  2. wat vind je van mensen die het dragen?
  3. wat vind je van mensen die er negatieve meningen over hebben of intimiderend kunnen zijn?

als jullie vragen, hulp of nog idieeen hebben hoor ik het graag!

xxx

 

Badge
  1. wat is je geslacht? Meisje 
  2. leeftijd? 15
  3. draag je zelf croptops? Ja

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? Omdat ik het mooi vind
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig? Soms word ik er wel onzeker door dus niet te kort
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken? Ja
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben? Ja
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben? Kut
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen? mensen uit me klas
Reputatie 7
Badge +6

hoi, ik heb hier een vragenlijst over croptopjes en ik vroeg me af wat jullie er van vinden dus vandaar.

  1. wat is je geslacht? Meisje
  2. leeftijd? 12
  3. draag je zelf croptops? Ja hoor!

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? Omdat het heel leuk staat! 
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig? Als het niet zo kort is voel ik me wel goed:)
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken? Nee:)
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben? -
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben? -
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen? -

zo nee:

  1. waarom draag je het niet? (andere kledingstijl, onzeker, bang voor opmerkingen etc.)
  2. wat vind je van mensen die het dragen?
  3. wat vind je van mensen die er negatieve meningen over hebben of intimiderend kunnen zijn?

als jullie vragen, hulp of nog idieeen hebben hoor ik het graag!

xxx

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

hoi, ik heb hier een vragenlijst over croptopjes en ik vroeg me af wat jullie er van vinden dus vandaar.

  1. wat is je geslacht? Meisje
  2. leeftijd? 13
  3. draag je zelf croptops? Soms

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? Omdat het dan bij mijn outfit past, of omdat het lekker zit.
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig? Ik voel me er prima in, en ik vind het fijn als het net iets boven mijn navel uit komt.
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken? Nee.
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben? Nee.
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben? Kul, allemaal flauwekul.
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen? Niemand.

zo nee:

  1. waarom draag je het niet? (andere kledingstijl, onzeker, bang voor opmerkingen etc.)
  2. wat vind je van mensen die het dragen?
  3. wat vind je van mensen die er negatieve meningen over hebben of intimiderend kunnen zijn?

als jullie vragen, hulp of nog idieeen hebben hoor ik het graag!

xxx

-OnlyMe

Reputatie 4
  1. wat is je geslacht? meid
  2. leeftijd? 13
  3. draag je zelf croptops? ja bijna altijd

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? t zit lekker en k vind t mooi staan
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig? ik voel me er heel fijn in en soort van in t midden van mn borstkas en navel
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken? ja, soms complimenten maar ook aparte opmerkingen
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben? nee t boeit me geen ene reet
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben? iedereen mag een mening hebben
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen? op school, familie, gwn mn omgeving

zo nee:

  1. waarom draag je het niet? (andere kledingstijl, onzeker, bang voor opmerkingen etc.)
  2. wat vind je van mensen die het dragen?
  3. wat vind je van mensen die er negatieve meningen over hebben of intimiderend kunnen zijn?

hoi, ik heb hier een vragenlijst over croptopjes en ik vroeg me af wat jullie er van vinden dus vandaar.

  1. wat is je geslacht? Meisje
  2. leeftijd? 13
  3. draag je zelf croptops? Geen idee wat dat is.

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? *
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig?*
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken?*
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben?*
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben?*
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen?*

zo nee:

  1. waarom draag je het niet? (andere kledingstijl, onzeker, bang voor opmerkingen etc.) Ehmm, omdat ik geen idee heb wat het is.
  2. wat vind je van mensen die het dragen? Draag lekker wat je wilt.
  3. wat vind je van mensen die er negatieve meningen over hebben of intimiderend kunnen zijn? Negatieve meningen bestaan in mijn ogen niet en intimiderend ben ik op tegen.

als jullie vragen, hulp of nog idieeen hebben hoor ik het graag!

Ik heb nog een vraag. Wat is/zijn het?

xxx

 

hoi, ik heb hier een vragenlijst over croptopjes en ik vroeg me af wat jullie er van vinden dus vandaar.

  1. wat is je geslacht? Meisje
  2. leeftijd? 13
  3. draag je zelf croptops? Geen idee wat dat is.

 

zo ja:

  1. waarom draag je het? *
  2. voel je je er fijn in en hoe kort vind je prettig?*
  3. krijg je wel een opmerkingen als je een croptop draagt of blikken?*
  4. ga je je anders kleden als mensen er meningen over hebben?*
  5. wat vind je ervan dat mensen er meningen over hebben?*
  6. van wie krijg je wel eens opmerkingen?*

zo nee:

  1. waarom draag je het niet? (andere kledingstijl, onzeker, bang voor opmerkingen etc.) Ehmm, omdat ik geen idee heb wat het is.
  2. wat vind je van mensen die het dragen? Draag lekker wat je wilt.
  3. wat vind je van mensen die er negatieve meningen over hebben of intimiderend kunnen zijn? Negatieve meningen bestaan in mijn ogen niet en intimiderend ben ik op tegen.

als jullie vragen, hulp of nog idieeen hebben hoor ik het graag!

Ik heb nog een vraag. Wat is/zijn het?

xxx

 

Truitjes met een blote buik. 

Reageer