Vraag

wat vinden jongens hiervan?

  • 30 April 2020
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een meisje van 16 jaar oud.

ik ben heel onzeker over mijn gewicht ; ik ben 1,79 en weeg 77 kilo. Ik vraag me af wat jongens hiervan vinden en of het een enorme afknapper is…

dus reageer alsjeblieft!!

groetjes ;)


3 reacties

Hallo, ik ben een jongen, 18 jaar. Zelf ben ik 1,92 en 82 kilo. Ik ga al zo'n 2,5 jaar naar de sportschool dus mn lichaamsvetpercentage is vrij laag. Persoonlijk vind ik iedereen mooi op zijn eigen manier.

De lichaamstype voor vrouwen die ik leuk vind verschilt voor mij, ik vind sommige slanke vrouwen niet mooi en sommige vollere vrouwen wel mooi. Echte obesitas vind ik wel een afknapper maar een beetje vet op de goede plekken kan geen kwaad ;)

Hallo, ik ben een jongen, 18 jaar. Zelf ben ik 1,92 en 82 kilo. Ik ga al zo'n 2,5 jaar naar de sportschool dus mn lichaamsvetpercentage is vrij laag. Persoonlijk vind ik iedereen mooi op zijn eigen manier.

De lichaamstype voor vrouwen die ik leuk vind verschilt voor mij, ik vind sommige slanke vrouwen niet mooi en sommige vollere vrouwen wel mooi. Echte obesitas vind ik wel een afknapper maar een beetje vet op de goede plekken kan geen kwaad ;)

Bedankt voor je reactie😘

Beste @Anoniemmeisje16x  ik zelf ben een jongen van 15 jaar en ben 1.89 ik weeg nu iets van 67.5 ofzo , maar ik woog eerst veel meer ik woog iets van 90 a 94 kg dus ik was wel dik ik ben die k kilos afgevallen met dieet En mijn kaak operatie,  daardoor ben ik in iets van 4 a 5 maanden zoveel afgevallen. . Door mijn knie kan ik niet echt sporten zoals voetbal, dus ben hier toen mee gestopt. En heb echt een hele tijd niet gesport , maar ben sinds kort begonnen met krachtoefenigen . Omdat ik een sportschool nu nog te ........ vind.

 

Ik zelf heb best een hoog vetpercentage.  Ik ben zelf ook wel onzeker bij mij hierover.

Ik val vaak niet op vrouwen die echt dun zijn maar ook niet obesitas heeft. 

Ik val op het innerlijk vaak niet op uiterlijk.  Bij mij kan het net  zoals @Gastgebruiker  verschillen . 

Wat vet op wat plekken is voor mij geen probleem. 

Jij hebt ook voor mij een goede lengte , ik val niet echt op vrouwen die echt iets van 1.60 zijn ofzo . Ik zelf let dus niet op het uiterlijk en de kilos maar op het innerlijk en of ze er verzorgd uit ziet .

 

Hopelijk helpt dit 

Groetjes Gebruikerc 

Reageer