Wat vind je van je uiterlijk?

  • 5 January 2023
  • 47 reacties
  • 750 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

Wat vinden jullie eigenlijk van je eigen uiterlijk?En wanneer is iemand lelijk of knap naar jullie mening?

Zelf vind ik mezelf niet echt heel lelijk, maar ook zeker niet echt knap.Het is wel OK zoals het nu is,vorig jaar vond ik mezelf echt lelijk.Mijn gezicht was toen niet echt in balans zeg maar (erg grote neus bijvoorbeeld)…

Mijn haarkleur is wel een beetje oranje (Ginger)/bruinig.

Andere mensen vind ik niet snel lelijk , en innerlijk vind ik veel belangrijker natuurlijk😉

Ik ben benieuwd!

 


47 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Goeie vraag.  Soms heb ik buien dat ik mezelf nèt ff niet goed genoeg vind en dan ga ik wel wat anders aantrekken of daar dat ene lijntje op de ogen of juist weer niet haha.  Net waar ik dan zin in heb. Er zijn ook dagen genoeg dat het me niks uitmaakt, ik loop op onze eco boerderij vaak zat in een slobberige overall of dikke trui en vies worden, graag !  Maar soms dus ook die buien dat ik gewoon zin heb om er eens zo goed mogelijk uit te zien. Of te tutten.  Dat voelt dan wel fijn.  Ik ben i.h.a. wel redelijk tevreden, bijv over mijn haar dat lekker lang valt en m'n ogen en benen gaan ook prima ( zeggen anderen :P).  Aan de andere kant denk ik ook, ik heb kleine handjes en oren en een wipneus en dat is soms mooi en soms niet vind ik . Het ligt gewoon aan mijn bui. Twijfels heb ik ook. Wil ik gespierder zijn? Of is het goed zo? Zijn die “vrouwelijke”kuiten van mij over 3 jaar ook nog goed genoeg,  kan mijn haar wel zoals nu, wordt ik lelijker ? Dat soort dingen. Maar meestal denk ik: het komt zoals het komt :) en zo is het ook. Wat je er zelf aan kunt doen doe ik. Zoals bij een gala een mooi jasje en kilt ( ik draag nooit lange broeken) of een ¾ broek met stikseltjes, of een lekker hempie en korte broek in de zomer. Dus daar let ik wel op. Maar in het algemeen ben ik best happy ;) Enne, het is de binnenkant die vooral de schoonheid geeft toch 😍

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

hoii,

Mijn mening over mijn uiterlijk wisseld heel erg. Met haar vind ik mezelf er wel leuk uitzien, ik ben best tevreden over het algemeen.

Zelf vind ik niemand echt lelijk. Iedereen heeft wel iets dat hun mooi maakt.

En ik ben het met je eens over dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk.

Thx beide!

Ik ben er zelf ook niet vaak bezig hoor, maar vandaag ff een keer wel😁

Enne eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit, het innerlijk van mezelf is belangrijker.Net als het innerlijk van anderen dus😍

 

Hi! Ik vind mezelf wel okè. Ik heb wel gespierde bovenbenen en misschien zou ik wat vollere lippen willen en soms ben ik onzeker over mijn borsten en of ik beter een iets langer of juist heel kort rokje kan dragen. Maar echt heel dik zijn mijn benen niet. Maar dan nog ook al was ik 'dik'  het is maar wie dat vind en wat je belangrijk vind.  Ik tut ook wel eens lekker met allerlei eyeliner en blush enzo net als Julian maar ik laat het meestal bij maybeline en een beetje kleur onder de ogen. En ik draag ringetjes en enkel- en  armbandjes.  Dan voel ik me verder goed :) 

@Julian12  klinkt very hot hoor! Vlgs mij ben je super knap. En rokjes bij jongens=😍😍

@jaivy  dat zeg je zo mooi. Zo is het ook! 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +15

Ik vindt mwzelf een beetje dun…. Vooral omdat mensen vaak zeggen/ en denken dat ik anorexia heb, dan zit ik in de pauze in de kantine, dan koop ik bijv iets , of loop ik ff met iemand mee en dan zeggen ze zoval; wel goed eten he meissie, en dan denkt ik dus zo van; je kan toch ook van je zelf al dun zijn? 
 

van mijn mentor zij ooit zovan; als er iets is kan je me altijd berijken? Ik snapte het niet, maar later kwam ik er dis achter dat ze dacht dat k een eetprobleem heb… heb haar ook verteld dat erg veel nensen dit denken, maar dat het niet zo is…. 
 

want zo extreeeem dun ben ik ook weer niet hoor! Als ik al een eerprobleem zou hebben zou dat komen omdat ik te veel eet ;) 

 

sochtends 3 boterhammen, en evt ook nog wat cruseli 

 

pauze 2 appels en wat rijstwafeld ect ;) 

 

 

maar dit vindt ik vooral ititant omdat iedereen dus gelijk een link lecht aan anorexia…;) naja, iedereen is mooi en prachtig 

 

en het innerlijk dat is het meest! 
groetjes 

Mij_Niet_Gezien &@

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben wel redelijk tevreden. Ik zou op zich wel wat gespierder willen zijn maar ik heb dan weer niet de motivatie om daar wat aan te doen. Verder heb ik niet echt onzekerheden over mijn uiterlijk.

Mijn kleding is altijd behoorlijk basic. Truien, hoodies, dat soort dingen. Als ik er maar niet te lang over na hoef te denken wat ik aantrek vind ik het goed, daarom heb ik ook bijna alles in dezelfde kleur (zwart, soms grijs).

En innerlijk is zeer zeker veel belangrijker dan uiterlijk.

Toch mooi om te lezen dat iedereen hier vind dat innerlijk belangrijker is😍

Op school bijvoorbeeld is niet iedereen da met me eens...😕

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

Wat vinden jullie eigenlijk van je eigen uiterlijk?En wanneer is iemand lelijk of knap naar jullie mening?

Zelf vind ik mezelf niet echt heel lelijk, maar ook zeker niet echt knap.Het is wel OK zoals het nu is,vorig jaar vond ik mezelf echt lelijk.Mijn gezicht was toen niet echt in balans zeg maar (erg grote neus bijvoorbeeld)…

Mijn haarkleur is wel een beetje oranje (Ginger)/bruinig.

Andere mensen vind ik niet snel lelijk , en innerlijk vind ik veel belangrijker natuurlijk😉

Ik ben benieuwd!

 

Iemand is knap naar mijn mening als het een groot hart heeft ,?!

maar nu even “ echt antwoordt op je vraafg” 

 

Ik ben blond met blauwe ogen, best mooi, maar ik ben wel een beetje aan de dunne kant ( heb een beetje ondergewicht, geen anorexia en eet waarsch meer dan jullie bij elkaar haha 😂, maarja, niks en niemand is perfec….

 

Mij_Niet_Gezien 

Ik ben eigenlijk best tevreden.  Natuurlijk ben ik wel eens onzeker, maar ik weet ook wel dat ik niet echt mag klagen.  Ik ben wel klein maar dat geeft niet. Verder is mijn gezicht wel prima, figuur ook.  Dus ja kan slechter.  

Ik vind innerlijk ook belangrijker, maar uiterlijk ook wel. Ik moest iemand wel echt aantrekkelijk vinden voor een relatie.  

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

Wat vinden jullie eigenlijk van je eigen uiterlijk?En wanneer is iemand lelijk of knap naar jullie mening?

Zelf vind ik mezelf niet echt heel lelijk, maar ook zeker niet echt knap.Het is wel OK zoals het nu is,vorig jaar vond ik mezelf echt lelijk.Mijn gezicht was toen niet echt in balans zeg maar (erg grote neus bijvoorbeeld)…

Mijn haarkleur is wel een beetje oranje (Ginger)/bruinig.

Andere mensen vind ik niet snel lelijk , en innerlijk vind ik veel belangrijker natuurlijk😉

Ik ben benieuwd!

 

Iemand is knap naar mijn mening als het een groot hart heeft ,?!

maar nu even “ echt antwoordt op je vraafg” 

 

Ik ben blond met blauwe ogen, best mooi, maar ik ben wel een beetje aan de dunne kant ( heb een beetje ondergewicht, geen anorexia en eet waarsch meer dan jullie bij elkaar haha 😂, maarja, niks en niemand is perfec….

 

Mij_Niet_Gezien 

Haha kom er net achrer dat ik al gereageerd had noiuja…. Haha 😂 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge

Hoi, 

Wat vinden jullie eigenlijk van je eigen uiterlijk?En wanneer is iemand lelijk of knap naar jullie mening?

Zelf vind ik mezelf niet echt heel lelijk, maar ook zeker niet echt knap.Het is wel OK zoals het nu is,vorig jaar vond ik mezelf echt lelijk.Mijn gezicht was toen niet echt in balans zeg maar (erg grote neus bijvoorbeeld)…

Mijn haarkleur is wel een beetje oranje (Ginger)/bruinig.

Andere mensen vind ik niet snel lelijk , en innerlijk vind ik veel belangrijker natuurlijk😉

Ik ben benieuwd!

 

Ik vind mezelf niet lelijk maar ik heb acne, ik ben erg onzeker ook door wat vroeger allemaal gebeurd is en kinderen van mijn school maken het niet altijd beter. Ik vind eigenlijk niemand lelijk en zou willen dat iedereen dat vond. Ik weet dat veel mensen of kinderen acne ook echt een afknapper vinden en ik hoop dat het snel weggaat. Wat als het altijd blijft en ik nooit een vriendje krijg? Dan ben ik voor altijd alleen maar ik wil gewoon iemand die van je houd en niet alles voor de populariteit doet iemand waarmee je alles kunt delen. Maar ik heb wel een afknapper want iemand vond mij leuk maar ik hem niet… dus zo denken andere vast ook over mij

Hoi @unknown.user123 ,

Ik heb ook wel acne, maar niet zo erg.Maar je hebt geen vrienden of geen iemand waar je een relatie mee hebt(crush)?

Reputatie 2
Badge

Hoi @unknown.user123 ,

Ik heb ook wel acne, maar niet zo erg.Maar je hebt geen vrienden of geen iemand waar je een relatie mee hebt(crush)?

Nee, eigenlijk ik zag ooit wel iemand die ik leuk vond sinds de basisschool we waren buren maar hij heeft al n ander dat was mn beste vriendin.  En nu ik er over na dacht denk ik ook niet dat het ooit iets was geworden tussen ons. Ik zou het sowieso niet durfen te zeggen

Reputatie 4
Badge +2

Okay, ik vind mezelf heel mooi. Vroeger niet, maar nu heb ik geleerd mezelf te accepteren. natuurlijk voel ik me meer aangetrokken tot bepaalde mensen maar naar mijn geval is niemand lelijk. Zoals mijn lievelings quote zegt:

'’Nobody is ugly, we just live in a overjudging world'’

Zo is het ook. Ik hou bv niet van blond, maar het is mooi. Iedereen is mooi en mensen moeten dat inzien. het is eigenlijk omdat we allemaal van die beauty-standards hebben. En de maatschappij bepaalt wat mooi is en wat niet. Maar alles is mooi

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben wel tevreden met mijn uiterlijk, ik kan de meeste dingen wel hebben en ik heb ook lang haar en kort (jongens kort) haar gehad, dat staat/stond me beiden erg goed, verder naait mijn moeder veel kleren voor me en dat is vest opvallend, altijd als ik iets nieuws aan heb krijg ik minimaal 10 complimenten per dag, ook zijn die kleren erg kleurrijk (net als ik) dus dat past perfect, ook mijn ogen zijn niet verkeerd, en ik heb een bril, die hoort echt bij mij, zonder zie ik er echt niet uit. Ik ben niet dik en niet dun, maar wel iets anders gebouwd dan andere meisjes, ik heb bijvoorbeeld weleens gehad dat ik op school op de trap liep (verder was er niemand anders, want ik was bijna te laat) en dat er iemand zij van: ‘Mooie kont heb je' of ‘Hij keek naar je kont' ik vond het wel raar ofzo, maar ergens voelde ik me ook wel gevleid. Ik vind mezelf niet altijd goed genoeg, maar ik ben het aan het leren! Verder vind ik dat je lekker zelf mag kiezen hoe je eruit ziet, ik zelf hou alleen niet zo van piercings, en al helemaal niet als mensen eraan gaan friemelen, oorbellen vindt ik prima die heb ik zelf ook, maar dat is het dan ook, ik ben ook niet zo gefixeerd op mensen met tattoo's of van die opgepompte spierbundels, daar ben ik echt niet van, dus doe dat a.u.b niet, je mag van mij gespierd zijn, maar niet je laten oppompen of grotere borsten/lippen/kont. Dat vind ik vreselijk.

-OnlyMe

Ik ben ook niet zo gefixeerd op mensen met tattoo's of van die opgepompte spierbundels, daar ben ik echt niet van, dus doe dat a.u.b niet, je mag van mij gespierd zijn, maar niet je laten oppompen of grotere borsten/lippen/kont. Dat vind ik vreselijk.

Helemaal mee eens🙂

Al helemaal op hoge leeftijd zien tattoo’s, opgespoten lippen etc er echt niet uit.Maar ik vind het sowieso lelijk.

 

Ik heb een bril, die hoort echt bij mij, zonder zie ik er echt niet uit.

Wel herkenbaar, als je eenmaal een bril draagt hoort dat op een gegeven moment een beetje bij je gezicht.

Ik heb zelf ook een bril maar draag deze nooit😉Op dit moment gaat het wel zonder, maar ik denk dat ik hem ooit wel zal moeten dragen.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik denk er eig nog steeds zo over als hier boven. Plus dat ik denk dat je soms gewoon ff tevreden moet zijn.  Lukt me steeds beter :) 

Groetjes liefs Tartan X

Hey,

Ik ben niet echt tevreden met me uiterlijk; maar het is zo, dus ja, niks aan veranderen. Ik heb wat langer haar, maar dat is 9 van de 10 keer pluizig, ik heb nogal flaporen (waar ik vroeger ook mee gepest ben) en ben wat steviger gebouwd. Ik hou ook niet van mensen met tattoo's of piercings, vind dat nogal onnodig en niet zo mooi. (om het aardig te verwoorden (; ). Qua uiterlijk doe ik zelf ook niet echt me best om mooi te zijn. Loop  bijna altijd in dezelfde zwarte broek en fel-blauw reclame t-shirt, meestal ook nog een grijze best wel kapotte trui. En volgens me moeder Dagobert Duck sokken (ze zijn oud en versleten), gewoon tot het laatste draadje sokken dragen 🤣. Draag ik dat een keer niet, dan draag ik wel hoody’s en losse, stoffe broeken. Ik ga altijd voor wat lekker zit, dus voor mij geen rokken, jurken en spijkerbroeken. Oja, en geen strakke kleding.  En oorbellen, idk. Ik had vroeger oorbellen, maar ben ermee gestopt, heb ze eigenlijk ook nooit echt gewild. Make-up heb ik ook een hekel aan. Mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben. Volgens mijn broers een ‘ongeschoren baviaan’. Kwamen ze net effe vertellen. 

 

Maar andere mensen neem ik ook gewoon zoals ze zijn (of gewoon niet, kan ook).  Als iemand zich niet scheert of geen make-up wilt, vind ik dat goed; als iemand het wel wilt, vind ik dat ook prima. Leven en laten leven. Mensen moeten zich niet zoveel met elkaars uiterlijk bemoeien, is nergens voor nodig. Als iemand gangster-kleding aan wilt, prima. Als iemand in Nijntje loopt…..., ben ik wel weg🤣 (zijn wel grenzen met wie ik omga.). Wat ik dan wel weer vind, is dat je soms aan iemands kleren, iemands innerlijk kan zien. Maar lang niet altijd, da’s ook wel weer lastig. Als je mij tegen zou komen, zou je denken dat ik een sloddervos ben die niks om uiterlijk geeft, maar dat is niet zo… 

 

Ik had vroeger een meisje in de klas (basisschool) en die liep in niet zulke mooie kleren, maar het was echt een heel lief meisje (oké, ze heeft me later wel gepest…..). Die werd gepest vanwege haar kleren, maar dat kwam gewoon omdat ze het niet zo rijk hadden thuis. Ik werd ook gepest om me kleren. Droeg vroeger gewoon mooie merkkleren, b.t.w.  Maar ik bedoel, je moet niet mensen gaan pesten vanwege hun uiterlijk. Je hebt je uiterlijk niet voor het kiezen. Je kleren soms wel, maar boeien!

 

Dan heb je ook nog van die mensen die zich extra mooi kleden, vanwege een gebeurtenis ofzo (begrafenis, bruiloft, feest etc), dat begrijp ik enigzins wel, maar ook weer niet. Ik zou gewoon gaan zoals ik ben, met de kleren die ik altijd draag (weet gelijk waarvoor ouders zijn😅). Ik moet eerlijk zeggen, dat ik echt ontzettend vaak word nagekeken vanwege me kleren. Mensen die echt met een blik van ‘die is gestoord’ naar me staren en denken van ‘hoe zou ze hier in durven lopen’. Gewoon kleine kinderen al, die ik niet ken, die tegen me zeiden dat ik lelijke kleren aan had. Ik heb die kinderen wel effe uitgelegd dat het om iemands innerlijk gaat en dat dat soort opmerkingen niet zo aardig zijn. (waren niet onder de indruk😂). Volgens veel mensen loop ik er vaak bij als een zwerver (een zwerver in merkkleding ofzo🤔).

 

En dan heb je de modetrutjes nog, ik zeg leven en laten leven. Ik hou er persoonlijk niet zo van als iemand zich kleed en make-upt als een barbiepop, maar succes ermee! Ik kan daar niks mee, maar sommige kunnen ook niks met mij en me kleding.

 

Het punt dat ik uit dit veels te lange verhaal wil maken, is dat uiterlijk niet echt belangrijk is en dat niemand zich er druk om moet maken. En ik maak me er persoonlijk ook druk om, dus begrijp het wel. Maar het is nergens voor nodig. Zolang je een goed hart heb, zal je mooi zijn. En discussiëren over uiterlijk vind ik niet echt nodig (behalve in dit soort topics, want dan is het wel leuk (: ). 

 

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +14

  Hoi @Jesse_6567,

 

ik ben wel tevreden met hoe ik eruit zie. Ik hoor vaak dat anderen zeggen dat ik echt knap ben, maar ja, die willen vast iets van me, denk ik dan...😂

Ik hoor het van meisjes en ook van jongens, dus ze hebben wel smaak zou ik zeggen. Of ze gelijk hebben, idk.

Ik vind mezelf helemaal niet zo bijzonder, maar kennelijk heb ik wel een goeie 'kop’ en lichaam, omdat ik een jaartje geleden gevraagd was door een scout...ja, ik dacht, das weer zo'n pedo (daar lopen er wel meer van op het (naakt)strand en dan zeggen ze dat ik wel model kan worden.. en dat zij 'toevallig’ fotograaf zijn…..ja, in your dreams...hmmm, ja, waarschijnlijk dromen zij sws van mij, ook al ben ik geen model)….. waar was ik gebleven…..

 oh ja, ik dacht das weer zo'n nepscout, gwn een pedo die geile foto's van mij wil maken voor eigen gebruik, maar ik vertelde het tegen mijn broers en liet dat visitekaartje zien en zij kenden hem….oh, dacht ik toen….ff doorvragen maar dan en kort verhaal lang, oeps, omgedraaid, lang verhaal kort (maar het zal toch wel weer langer worden): sinds vorig jaar doe ik af en toe wel eens een fotoshoot en ik vind het wel leuk.

Btw, mijn broers doen al 10+ jaar modellenwerk, maar ja, ik was nog nooit mee geweest als zij dat deden en wist er eigenlijk niet zoveel van.

Meestal doe ik gewoon kleding, sportkleding en zwemkleding en onderbroeken, eigenlijk hetzelfde als mijn broers vroeger ook deden, maar die zijn nu voor sommige dingen te oud, want ze zijn 20... maar soms ben ik ook ‘figurant’ in een reclamefilmpje ofzo en das wel leuk om te doen. Dan ben ik een vrolijke jongen die iets doet met het product waar reclame voor wordt gemaakt, soms alleen, maar vaker met andere jongens of meisjes, dus eigenlijk ben ik ook ‘acteur’ 🤣, nou ja, 20 seconden dan en dan maar hopen dat ik in beeld ben in het uiteindelijke filmpje, want ik ben er ook wel eens uitgeknipt…🙃

Dus ja, ik denk dat ik er wel oké uitzie ondanks een kaal plekje op mijn hoofd, maar dat zie je alleen als mijn haar nat is. Dat plekje komt door een brandwond als gevolg van een auto-ongeluk en daardoor is mijn ene oor ook een beetje verbrand en raar…. Ik ben er nu wel aan gewend, maar misschien ga ik er ooit iets aan laten doen, maar dat kan pas als ik 18 ben ofzo.

Die plastisch chirurg zei dat ze dan een ballonnetje onder die kale plek doen en die oppompen of vullen met vloeistof en dan krijg ik een bobbel op mijn hoofd, nou toen dacht ik 'cool , wat heb ik aan een bobbel op mijn hoofd, dan valt dat kale plekje pas echt op…..’.

Maar dan krijgen ze extra huid en kunnen ze dat kale stuk eruit snijden en de rest weer aan elkaar naaien. Dan krijg ik wel een littekentje, maar ja, die zit dan soort van onder mijn haar als het goed is.

Idk of ik dat ooit ga doen en aan mijn oor zelf kunnen ze ook iets doen. Ik denk niet dat het gaat helpen dat ik dan ook beter naar andere mensen luister…...ik ben nogal eigenwijs en dat weet ik zelf ook wel, dus ja, maar het wil ook niet zeggen dat ik niet naar anderen luister, dat doe ik echt wel, alleen hebben ze vaak niet van die goede ideeën, dus...

Mijn vriendje vindt dat ik het zelf moet weten en alleen doen als ik het zelf wil. Voor hem hoeft het niet.

Dus ja, ben wel oké met hoe ik er nu uitzie.

Ik sport best veel en ik heb de genen van papa en ik ben slank en atletisch gebouwd, ik heb wel spieren (die je best wel goed kan zien, zeg maar), maar totaal geen body builder lichaam. Ik heb best smalle heupen voor een jongen van mijn leeftijd en een klein, een beetje bol kontje. Ik zie dat zelf niet, tenzij ik in de spiegel kijkt, maar ik krijg er wel vaak opmerkingen over van meisjes en ook wel van jongens.

Ik denk dat veel van die jongens ook gay zijn, net als ik ben, want vaak zijn het vrienden van mijn broers (dus meer slijmballen die ook gay zijn… nou, niet al mijn broers zijn gay, de helft maar 😁) of als we ergens zijn waar veel gays zijn, dus het is niet echt een doorsnee van de hele Nederlandse bevolking. die mijn kontje cool vindt.

Nou ja, ze praten er maar lekker over, zolang ze er maar afblijven, want das soms echt irritant. Dan willen ze voelen of ik een stevig kontje heb ofzo, idk, Ga lekker in je eigen kont knijpen, zeg ik dan.

Ik ben wel tevreden met mijn haar en ik heb een goeie kapper, één of andere gayboy die bevriend is met mijn broers… hahaha, nee, joh, het is ondertussen ook wel een vriend van mij en hij is gwn cool en kan goed knippen en hij heeft vaak originele en goede ideeën en ik ben een beetje zijn proefkonijn, dus soms moet ik ff een paar dagen binnen blijven als iets niet helemaal gelukt is…..

Ik heb best lang haar voor een jongen, maar ben ook niet echt een uitzondering, denk ik toch @Tartan13 

Ik maak best veel leuke dingen mee en ben basically wel een vrolijke jongen en kennelijk straal ik dat vaak ook wel uit. Ik kan ook goed 'smizen’ en das wel handig in de modellenwereld.

Ik maak het interessanter dan het allemaal is, het is niet meer dan dat je kunt lachen met je ogen….als je meer wilt weten, kijk ff https://nl.wikihow.com/Smizen

Ik ben ook wel een beetje een 'flirt’ en vooral jongens kunnen daar niet altijd goed tegen...zeker als ze niet gay zijn en dat vind ik dan des te leuker, als ze zich er een beetje ongemakkelijk bij voelen.

Ik ben ook wel tevreden met mijn tanden en ik heb ze nog allemaal. Ik bedoel, als je zo 2 voortanden mist is het toch gelijk een stuk minder qua smile 😄

Oh ja, ik heb gaatjes in mijn oren (sommige mensen denken dat ik een gaatje in mijn hoofd heb en dan bedoelen ze niet die in mijn oren 😉) en soms heb ik er 'knopjes’ in, maar ook wel eens een ringetje en daar zit ik dan soms aan te frunniken @OnlyMe , oeps dat zijn minpunten, maar misschien kunnen we een keertje samen de trap op- of aflopen….dan kunnen ze onze kontjes vergelijken, ook al hebben wij waarschijnlijk wel een verschillende doelgroep of misschien is dat juist wel goed.

Soms draag ik wel eens een bril, niet dat ik die nodig heb, maar om er nog cooler uit te zien….

nee, hoor, zo ben ik helemaal niet, dat ik dat uit mezelf doe, maar dat gebeurt wel eens bij fotoshoots.

Brillen zijn best vet, veel kinderen dragen ook een bril, dus in reclames moet je die doelgroep ook niet vergeten en ik vind brillen echt wel mooi en ze staan mij ook goed. Dat zeggen anderen dan, ik heb er zelf niet echt verstand van. Ik doe meestal maar gewoon wat die fotograaf en stylist enzo allemaal zegt en aan mij vraagt, want ander knikkeren ze me gelijk buiten.

Ik heb soms ook kleren aan die ik zelf nooit zou aantrekken, maar als ik dan de foto's zie, vind ik mezelf er wel goed uitzien in die kleren. Meestal vind ik de kleur dan gewoon 'ruk’ en zit 't gwn niet lekker, maar ja, dat boeit die fotograaf en opdrachtgever helemaal niks, wat ik er van vind, zolang het maar een goede foto is.

Ik weet niet meer wat ik nog meer kan schrijven.

Nou ja: echte schoonheid zit van binnen.

Ik denk dat ‘uiterlijke schoonheid’ mensen vanaf afstand aan kan trekken, maar dat ‘innerlijke schoonheid’ er voor kan zorgen dat iemand ook bij je blijft….. wow, dat schud ik zo maar uit mijn mouw.

Ik vraag me soms af waarom ik vaak na iets moois dat ik schrijf, ik er vaak nog een 'domme’ opmerking achter zet...

 

Less is more….

 

(en nu er niks meer achter typen….

….ik denk dat het gelukt is, nou ja, soort van dan)

 

 

@Jesse_6567 ,

als je een bril zou moeten en eigenlijk liever geen bril zou dragen, dan kun je misschien lenzen dragen. Ik ken wel jongens die lenzen dragen en die zeggen dat ze er alles mee kunnen doen (surfen en waterskiën en van alles) en je hebt geen last met de regen en met een bril wel.

 

 

En nu is het tijd voor kla-di-la-di, het zit erop voor vandaag, hepika voor jullie

en ik ga nu lekker naar Bram in Au Pairs op NPO3 kijken, hij is zo leuk en grappig….en hij praat met een meisje die een 'grasfobie’ heeft. Daar moet ik meer van weten….

 

Als je niet weet wat hierboven staat moet je ff de talkshow van Renze van 040723 terug kijken…tsja, ik was zelf aan het multitasken en ik keek er net (nou ja dat was gisteren, maar ik viel in slaap etc. en kan nu pas mijn reactie posten) ook naar en dan krijg je van die rare dingen als hierboven.

 

Qua kleding draag ik vaak redelijk strakke kleiding, dus strakke T-shirt en hempjes en strakke joggingbroeken en jeans, maar ook wel eens een overhemdje en verder vaak een hoodie als het niet zo warm is. Vaak sneakers, maar soms ook wel ‘echte’ schoenen. Als het maar een beetje lekker weer is heb ik al een korte broek aan, ook naar school en echt een winterjas zal je me niet vaak zien dragen, want das veel te warm als ik daarin naar school moet fietsen.

Ik had ook vaak wel redelijke korte T-shirt/hempjes aan, dus als ik een arm omhoog deed dat je dan gelijk een stukje van mijn blote buik zag en het randje van mijn onderbroek. Dat vond ik gwn wel leuk, maar ik krijg er best vaak lullige opmerkingen over….., maar ik ga mijn kleren toch niet weggooien, dus deal with it, als je er niet tegen kan en kijk er dan niet naar, maar ga mij er iig niet mee pesten.

Ik hou er stiekem wel van als ik wat extra aandacht krijg haha en van alle blikken die ik dan zie. Sommigen vinden me echt een showboy of gwn gek en anderen durven bijna niet te kijken, terwijl ik weet en zie dat ze hun ogen niet van mij af kunnen houden. Das vooral leuk als jongens naar me kijken en dan geef ik ze soms ff een knipoog of doe net alsof ik moet gapen en dan gaat m'n T-shirt nog wat verder omhoog als ik allebei mijn armen dan in de lucht steek en me helemaal uitrek...😄

Ik hou wel van een beetje teasen, maar als een jongen me dan aanspreekt, weet ik soms niet wat ik moet zeggen en sta ik daar met mijn mond vol tanden Ik ben echt een sukkel soms en kan dan gelukkig ook wel om mezelf lachen.

Oh, ik had het nog niet gezegd en ik denk dat het jullie anders misschien niet opgevallen zou zijn: 

ik ben nogal een kletskous.

Just to let you know. Doei 😘

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

PS ik was afgelopen nacht in slaap gevallen…tijdens het kijken naar Bram...oeps….ik heb wel van 'm gedroomd….straks toch nog maar even terugkijken ….nou ja, dus ik post mijn reactie nu pas.....

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben zelf niet zo tevreden over hoe ik eruit ziet. Maarja... Ik kan er (bijna) niks aandoen:|

De laatste tijd doe ik vaak mijn pastelkleurige bril eraf. Het is niet dat ik die bril niet mooi vind ofzo, maar meer van ik wil iets anders proberen. Ik hou van nieuwe dingen uitproberen: Ik wou mijn haar voor de helft donkergroen verven:) l, want zwart + groen zou best mooi lijken vind ik, maar dat vond mijn vader weer niet goed:(

Ik heb ongeveer al 2 jaar dit bril, dus ik wil eigenlijk iets anders uitproberen bijvoorbeeld lenzen of een andere kleur of een andere vorm(Sterrenvorm zou me nice lijken XD) 

Ik doe zelf bijna geen make up op. Alleen soms mascara of lipgloss. Ik doe wel make up op bij feestjes. Niet omdat ik het leuk vind, maar meer omdat ik dan leuker uitzie, maar meestal ga ik voor de naturel look XD

Liefs x Banaantje <3

Hey @MickeyMouse ,

Ik zou zelf niet zomaar een plastische operatie ondergaan, ik weet niet welk spul er dan in gespoten word, maar botox is echt troep😕

Als je het niet ziet, heb je ook niks te winnen natuurlijk😉

 

Wel bijzonder(positief bedoelt, natuurlijk!) dat je shoot's doet voor reclames🙂

 

Lenzen zijn wel fijn denk ik, helaas zijn mijn ogen zodanig droog dat ik daar veel last van heb...Zelfs zonder lenzen heb ik daar al last van, maar niet zo heel erg.

 

En btw, ik waardeer je lange berichten en de moeite die je daarin stopt!

 

Ik heb ook gereageerd op je reactie in mijn andere topic, maar moet nog gecheckt worden door een mod…

 

@Banaantjeeee, Heb jij al eens lenzen geprobeerd?Ging dat bij jou goed?

Welke sterkte heb je eigenlijk, als je het nu zonder bril doet?Ik heb zelf -2.Best veel🤐

 

Reputatie 7
Badge +7

 

@Banaantjeeee, Heb jij al eens lenzen geprobeerd?Ging dat bij jou goed?

Welke sterkte heb je eigenlijk, als je het nu zonder bril doet?Ik heb zelf -2.Best veel🤐

 

Ik heb nog geen lenzen geprobeerd want het mag niet van de oogarts. Hij wilt dat ik paar jaartjes een bril draag, maar het is echt heel lang geleden(Groep 6 ofz) dat ik naar de oogarts ging, dus ik ga zo effe aan mijn vader vragen of hij een afspraak wilt maken, want ik begin met mijn bril een beetje saai te vinden;)

By the way ik heb ook ong -2 

Liefs x Banaantje <3

Ok, ik hoop dat het bij jou wel kan!🙂

Reputatie 7
Badge +4

Ik vind meef niet zo heel erg knap. En andere mensen ook niet echt denk ik, buiten ooms, tantes, opa's en oma's, nog wat familie en wat vrienden van m'n ouders hoor ik eigenlijk nooit dat ik knap ben of iets. En deze mensen zeggen het waarschijnlijk omdat ze van me houden en me blij willen maken.

 

Daarintegen hoor ik ook van heel veel volwassenen dat ik een aardig, lief en beleefde jongen ben. Soms zeggen ze het letterlijk zoals:

laatst was ik in de winkel en ik had niks dus ik wachte tot iemand klaar was bij de kassa om er langs te kunnen. Dit duurde wel effetjes, maar in die tijd kwamen er 2 andere mensen aan die ook niks hadden maar die gingen gewoon vlak naast die vrouw staan waardoor ze aan de kant moest. Toen ze weg stapte zag ze ook dat ik zat te wachten en zei ze 'o kom jij er ook maar langs' en daarna zei de cahiere(weet niet hoe je het speld) : 'hij is wel goed opgevoed' en zo zijn er nog meer van zulke momenten.

En zulke dingen maken me ook gewoon blij

 

En ook als ik met kinderen speel krijg ik vaak complimenten over dat ik het leuk doe en dat ze het leuk vinden om het te zien aangezien het leeftijds verschil redelijk groot is.

 

Dus ik hou het maar bij knap van binnen

 

 

Het kan zijn dat ik iets vergeten ben, als dat zo is dan plaats ik nog een reactie. 

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 5
Badge +1

Hey over het algemeen vind ik mezelf wel prima eruitzien soms mooier soms lelijker en ja 

Trouwens ben alsjeblieft niet onzeker om je haarkleur gingers zijn mooi 

Reageer