Hallo Allemaal ik ben nieuw hier maar wilde toch mijn verhaal delen met iemand maar weet niet wie dus ik doe het zo. Ik ben 16 jaar oud. Ik heb een drukke 4 jaar als middelbare scholier achter de rug. Ik ben vorige week geslaagd voor mijn diploma. Klinkt super leuk, is het ook, maar sinds een dag later na het belletje voelde ik me niet blij eigenlijk. Het begin van een lange vakantie viel me al vroeg tegen, waarom weet ik niet. Ik begon me ook al snel te vervelen en wist niet wat ik zou kunnen doen. De dingen die ik wilde doen en waar ik normaal gesproken geen tijd voor had heb ik allemaal al gedaan. Helaas kan ik geen andere dingen meer verzinnen om te doen dat mogelijk is. Ik zelf heb voor nu enorm veel tijd voor alles, zoals met vrienden afspreken, maar die kunnen om een bepaalde reden niet. Dit gebeurt steeds vaker dat vrienden van mij steeds minder kunnen afspreken. Ik voelde me ook meer eenzaam worden en een beetje van de wereld zijn alsof ik een ander type mens ben ofzo. Hierdoor begin ik me af te vragen van of mensen nog geïnteresseerd zijn in mij. Daarnaast ben ik gisteren ook een oude vriend verloren. Hij deed alsof hij me niet meer herkende, met opzet heeft hij dat gezegd denk ik. Dat maakt de eenzaamheid wel groter voor mij.
Bijbaan heb ik al, vrienden op het werk zijn bij mijn geval alleen werkvrienden dus geen vrienden waar ik mee durf af te spreken. Ook omdat ze zover ik weet andere interesses hebben dan ik.
Ik weet het niet meer wat ik nog moet doen. Voel me lusteloos, eenzaam en dagelijkse ritme qua activiteiten is bij mij ook verstoord.
Ik hoop dat iemand mij hierbij een goed advies kan geven en vertellen wat ik eventueel kan doen om dit te verhelpen.