Vraag

Wat nu: niet zelfverzekerd in vriendengroep, crush op meisje en roken omdat ik mij slecht voel

  • 17 January 2020
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 heb al 2 jaar een Crush op een meisje uit mijn vriendengroep. Zij vind 1 jaar al een andere jongen leuk die rijk en ouder dan mij is. Ik ben het pispaaltje van de vriendengroep. Het is niet leuk thuis. Al mijn vrienden hebben chicks en ik 0. Ik voel me gewoon niet zelf verzekerd desondanks ik bij het populaire groepje hoor. Ik heb mijn verhaal al is wat uitgebreider opgeschreven en had het aan mensen laten zien die ik vertrouwde. Ik verpeste alleen maar de sfeer. Doordat ik me zo slecht voel rook ik bijna elke dag een jointje en in het weekend wel meer. Dit doe ik samen met me vrienden maar ik doe t soms alleen als ik me slecht voel. Ik wil stoppen als ik erover ben en ik denk dat ik er pas over ben als ik iemand heb die ik volle 100% kan vertrouwen een vriendin bvb.

maar idk wat ik moest doen en zag kindertelefoon opeens langskomen, het forum dat je vroeger voor de lol belde om te zeggen dat je zwanger was. Uiteindelijk toch nog bruikbaar voor iets. 
 

idk wat ik nu ga doen. Ik weet niet wat ik moet doen 

geen zelfmoord in ieder geval want ik ben bang voor de dood.


2 reacties

Hey,

heel naar voor je :(

Misschien kun je je nagaan of je vriendengroepje echt vrienden zijn of niet. Vrienden horen elkaar in ieders waarde te laten vind ik zelf. 
Misschien is het goed om contact met het  meisje te krijgen als ze dat wilt? Je kunt haar altijd vragen hoe het zit tussen haar en die jongen. Als je het eng vind om het in het echt te kunnen doen kun je het misschien via app doen, dit maakt het wat minder eng. Zodra je merkt dat ze ook geïnteresseerd in jou is zou je kunnen vragen om een keer af te spreken samen. 
 

Als ze niet geïnteresseerd is, ik snap dat dat vervelend is, moet je haar denk ik even laten gaan. Het heeft dan geen zin om achter haar aan te blijven gaan. 
succes <3

Heyy,

 

Wat een verveelde bericht om te lezen.

 

Zoals al gezegd is het goed om te kijken of wel wel echt je vrienden zijn ook al zijn ze populair. Ik snap dat het lastig is omdat je natuurlijk op de middelbare school zit. Ik was ook zo in mijn eerste jaar ik zat toen ook veel bij de populair klas genoten, maar op een dag leerde ik ook andere vrienden kennen die veel beter bij me paste. 

 

Over het meisje kan ik niet heel erg veel over vertellen. Ik weet natuurlijk niet hoe goed jullie elkaar kennen. als jullie elkaar goed kennen dan zou je het makkelijk aan haar kunnen vragen of het als iets is met die andere jongen. als jullie elkaar nog niet zo goed kennen is dat lastiger lijkt mij. misschien zou je er via via achter kunnen komen.

 

Nog één ding maak je geen zorgen over de liefde op een dag zal het naar je toe komen.

 

groetjess,

 

X

Reageer