Vraag

Wat noet ik doen

  • 7 April 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Badge

Hoi ik ben shadowwolf en ik ben een therian mijn moeder weet al wat het is en dat ik het ben alleen snapt ze nog niet helemaal hoe het werkt mijn vader daarintegen weet het niet en ik weet niet zeker of hij me accepteert als therian heeft iemand tips om het toch te vertellen alvast bedankt 

 

PS: Voor iedereen die iets wil zeggen zoals "stop dan gewoon" doe eerst onderzoek naar wat een therian is want dit word opgenomen als haat omdat je niet KAN stoppen


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Heyy!! Ik snap heel goed wat je voelt.. ik heb het mijn ouders nog niet verteld.. en ik wil het wel maar ben ook weer zoo bang over hoe ze reageren.. en ik denk misschien gewoon als je aan tafel zit (avondeten?) dan beginnen over dieren en dan zo verder? Of misschien het op je telefoon laten staan (achtergrond?) en dan je telefoon op tafel leggen enzo..? Ik heb geen flauw idee en ben zelf bang.. ik wens je heel veel succes!! Liefs Emma

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Shadowwolf ik zou het luchtig aanpakken en het gewoon rustig vertellen, als je gear draagt, quads doet etc en een van je ouders ziet het dan zeg je gewoon dat het een hobby is (ik weet dat dat niet zo is ik ben zelf een therian) 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, Groetjes smokey

Badge

@smokey hoi smokey ik heb je vaak gezien op het forum en ben eigenlijk best blij met AL het commentaar dat je geeft dus dankje en ik zal deze tip zeker gebruiken

Tyy

Groet shadowwolf 

 

PS: heb je nog quads tips want ik heb een slechte voor doegg

Reageer