Vraag

wat moet je doen als je niks van je ouders mag en je bent 13

  • 16 April 2024
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

wat moet je doen als je 13 en een half bent en je mag letterlijk niks van je ouders geen telefoon niet met kinderen afspreken en dat soort dingen en ik zit al 2 jaar zonder school dus ik ben een thuiszitter


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Wacht, jij mag niet naar school van je ouders? Mag je wel naar buiten? Want als dat niet zo is is dit echt niet goed
 Sorry ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen, weet dat je altijd bij de kindertelefoon en veilig thus terecht kan!

Hoi @saaed13 

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anne - De Kindertelefoon

Badge

nee ik mag wel naar school maar ik ben geschorst omdat er geen plek was op school 

Reputatie 5
Badge +1

Gast, weet je zeker dat je niet bent gekidnapt! Dit is eccht erg, ik zou contact opnemen met de popo! Maar hoe kan je zonder tel wel op dit platvorm?

Reageer