Vraag

Wat moet ik nu met mijn moeder aan

  • 31 August 2021
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,


Ik had een vriend van langer als een jaar, en hadden wat fotos gestuurd aan elkaar, maar nu weet ik zeker dat mijn moeder ze gevonden heeft zah het op haar telefoon, nu had ze een onbekende instagram account aangemaakt en die fotos gestuurd net of ik het niet door had dat zij het is. Nu snap ik niet wat ik moet gaan doen met mijn eigen moeder, ik vind dit niet echt bepaald kunnen van haar ze kan het ook tegen me zeggen maar in plaats daarvan maakt ze een instagram account aan een stuurd het dan net of ze iemand anders is.

 

wat betekend dit nu? HELP


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @normaalmeisjex,

Tja ik had ook al op je vorige post gereageerd. Ik weet niet of je vriend echt je moeder heeft bedreigd. Maar dat zou een hoop verklaren. Dan probeert ze om je weg te houden van hem. Alleen vervelend dat ze het zo geheimzinnig doet. Ik zou een rustig gesprek er overhebben met haar. Probeer niet boos te worden. Heb het ook over privacy. En wat andere lichte onderwerpen.

Natuurlijk is er ook een kans dat je ouders liegen, maar wij kennen ze niet. Waarom zouden ze willen dat jij geen leuke relatie hebt? En doen alsof ze bedreigd waren om zo jou veel verdriet te brengen? Misschien zijn jouw ouders wel niet zo open naar relaties ofzo maar dat kunnen wij natuurlijk niet weten. In het algemeen zouden de meeste ouders dat zeker niet doen.

Groetjes NV

 

Reageer