Vraag

wat moet ik nu

  • 7 May 2022
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hoi iedereen,

Het gaat de laatste tijd wel oke maar vandaag heb ik het gewoon gehad met alles en iedereen en vooral mijn ouders mijn moeder die altijd als ik al maar iets fout doe gaat schreeuw.

Ik heb ook de laatste tijd last van dingen onthouden en dingen te begrijpen  maar het is mij allemaal te veel mij hoofd is bom vol en er komt steeds meer bij en het helpt niet dat de ene helft van mij zegt dat ik mij aan stel en dat er niks mis is maar ik heb dus ook zo iets van wat kan een waardeloos kind als mij nou doen ik blijf toch dingen vergeten het is gewoon beter als ik weg ben of als ik beter zou zijn geweest die niet waardeloos is maar helaas moet ik het waardeloze kind zijn  die niks goed kan.

het is gewoon allemaal te veel en weet niet meer wat te doen . (zat net ook te huilen )

bedankt voor jullie antwoorden alvast! 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @sakura-sato 

Onthouden, begrijpen en concentreren zijn dingen die lastig kunnen gaan als je heel moe bent dus misschien is dat een van de oorzaken. Dan zou je kunnen kijken naar je slaappatroon en waarom slapen lastig gaat enzovoort. In dit geval denk ik dat je jezelf vooral professionele hulp moet gunnen aangezien je zeker niet waardeloos bent en je problemen al een jaartje of zelfs langer bezig lijken te zijn (ja ik heb even je profiel bekeken).  

Het is fijn dat de Kindertelefoon voor jou nog een plek is waar je je verhaal kwijt kan, maar als dat niet voldoende is dan zul je bijvoorbeeld naar een huisarts kunnen gaan. Deze zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar een organisatie als de GGZ. Je bent zeker niet de enige die dit soort problemen heeft en als je meer ondersteuning nodig hebt bij het leven dan kun je bijvoorbeeld naar iemand van de gemeente die dat in zijn/haar pakket heeft zitten.

Groetjes DaVinci

Reageer