Skip to main content

heyhey allemaal, ik zit met een probleem 

ik heb al jaren een goede beste vriend, die mijn ex ook is. onze relatie is helemaal vergeten, na onze relatie werden we beste vrienden.

hij begon steeds ergere dingen te doen. mij steken met sleutels ( zo diep dat er na een jaar nogsteeds littekens zitten ), mij iedere dag uitschelden ( k*nker hoer, slet, spring onder een trein, etc ), en stoer doen met onze klas erbij, en als we met ons 2en waren hadden we het keileuk.  

maar we hebben ook kei leuke tijden gehad, dat hij zo lief voor me was, en zo zorgzaam over me was. 

nu heeft hij problemen met dingen ( idk wat prc, we zitten beide op speciaal onderwijs ) en ik wil hem niet loslaten, maar hij kan zo niet langer doorgaan. 

wat moet ik!? 

groetjessss mij

 

Hey @iceyleo,

Kijk mensen kunnen geweldig zijn, maar ze veranderen ook. 

maar we hebben ook kei leuke tijden gehad, dat hij zo lief voor me was, en zo zorgzaam over me was. 

Misschien was hij wel geweldig. Maar vrienden kunnen voor altijd zijn dat hoeft zeker niet! Ik heb zeker een aantal oude vrienden die nu het slechte pad op zijn en geen vrienden meer zijn. Tja helaas veranderen personen soms in een slechte manier inplaats van een goede manier. Als het nog mee valt kan je je vrienden steunen, maar als het te erg word…

hij begon steeds ergere dingen te doen. mij steken met sleutels ( zo diep dat er na een jaar nogsteeds littekens zitten ), mij iedere dag uitschelden ( k*nker hoer, slet, spring onder een trein, etc ), en stoer doen met onze klas erbij, en als we met ons 2en waren hadden we het keileuk.  

Dit valt letterlijk onder fysieke en mentale mishandeling! Begrijp je dat? Laat hem alsjeblieft gaan. Het is slecht voor je. Hij doet je niks goeds meer. 

Wat je eigenlijk ook zou moeten doen is hem melden op school of misschien zelfs bij de politie. Wat hij doet kan echt niet. Maar dit is misschien een stap te ver voor je aangezien je het al moeilijk vind om hem achter je te laten.

Veel succes!

Groetjes NV


@NaamVergeten heeft gelijk, ik zou hulp zoeken bij iemand die je kan vertrouwen. Hij gaat namelijk echt te ver!

Sterkte!

Lucas


Reageer