Vraag

wat moet ik met mij zelf aan?

  • 14 November 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hi,
de laatste tijd vind ik niks meer leuk mijn hobby's maken mij niet blij, ik maak mijzelf niet blij, ik haat school en ik haat het om thuis te zijn. 
Ik weet niet wat het is ik voel mij verveelt en moe al bijna 3 weken ik heb eigenlijk gewoon zin om niks meer te doen en het enigste wat ik wil doen is mij gewicht onder controle houden want dat is het enigste waar ik controle over heb.
Ik had ook laatst dat ik mezelf echt iets aan wilde doen. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier mee moet doen ik heb namelijk alleen maar fake gevoelens die niet echt zijn ik heb namelijk geen gevoel meer als ik alleen ben.

bedankt voor als je dit heb gelezen 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 10: plaats geen triggerende content.


3 reacties

Reputatie 2
Badge

hey sakura-sato

mis een brutale vraag hoe oud ben je want heb wel is gehoor dat als mensen gaan sporten (gym) sommige mensen een goed gevoel geeft. merk zelf dat mijn hooft leeg maken door middel van een rondje lopen goed werkt voor mij. sterkte en suc6 

vriendelijke groet

 

Reputatie 3
Badge +2

ik ben 17 maar ik loop elke dag en het helpt niet en sporten ben ik te uit geput voor ik heb er geen energie voor.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @sakura-sato ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Echt moeilijk om je al wat langere tijd zo te voelen. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Samen kunnen we kijken wat jou zou kunnen helpen om je iets beter te voelen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Sterkte! Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer