Skip to main content
Vraag

wat moet ik met deze droom?

• April 22, 2026
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik zit ergens mee.

Ik had vannacht gedroomd dat ik op een project bezig was. (Daar ben ik in het echt ook bezig) toen kwam er een heel lief en mooi meisje van mijn leeftijd. Ze kwam controleren of ik alle kabels had gelegd en of ik niks vergeten was. Toen we het lijstje afgingen keek ze me telkens met zo'n verliefde lach aan. Jullie weten misschien wel wat ik bedoel. En ik vond haar zooo aardig en mooi maar ik durfde haar niet uit te vragen. Maar op het moment dat ik besloot het toch te vragen werd ik wakker. 

Toen ik wakker werd bleef ik even liggen om te realiseren wat voor droom dit was en hoe mooi eigenlijk. Ik realiseerde me ook dat ik haar nog nooit in het echt heb gezien en dat ik nog nooit zo'n mooi meisje had gezien. 

Toen ik na een halfuurtje tobben toch uit bed was gegaan omdat ik moest werken begon ik tot mijn verbazing haar te missen en wilde ik haar graag weer zien. Jullie zullen wel denken Huh hoe kan je een meisje uit je dromen die waarschijnlijk geeneens bestaat missen? Ja dat dacht ik ook mensen. Maar ik krijg haar maar niet uit me hoofd... 

Weten jullie hoe ik hiermee moet omgaan? Of hoe ik haar kan vergeten al wil ik dat niet? Ik kan me nu echt verdrietig voelen dat ik haar niet meer zal zien ( ik weet het echt raar). Ik heb dit nog nooit meegemaakt!

1 reactie

Leo14
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 23, 2026

Dit klinkt misschien raar, maar ik heb ook zoiets meegemaakt (meerdere keren zelfs).

mijn advies: je moet gewoon leuke dingen doen, het gaat vanzelf wel weer over.

Doeg!

@Leo14