Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen school ja of nee

• December 3, 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hi ik weet niet zo goed wat ik moet doen ik vind school heel stom maar ik moet toch alleen ben ik best wel gevoelig ik krijg snel stres van dingen en mijn juf denkt dat ik ADAD heb om dat ik niet echt rustig ben en ik vind dat best moeilijk omdat sommigen mensen worden snel boos op mij omdat ik niet zo goed stil kan zitten en daar kan ik echt niks aan doen ik kan ook rustig zijn maar dan moet ik iets leuk vinden en als ik ziek naar huis ga dan zeggen kinderen gelijk waarom ga je naar huis en als ik dan zeg dat ik me niet lekker voel dan zeggen ze gelijk maar je bent altijd ziek en dan denk ik dus ik doe het toch ook niet voor mijn plezier ik heb vaak dat ik niet goed kan ademen en dat komt dus door stres of ik word heel misselijk ja dat dus en mijn vraag was wat moet ik doen 1 naar school en alles negeren en doen als of ik me goed voel of 2 ge woon zeggen dat ik me niet lekker voel en naar huis ??????

bedankt voor het lezen groetjes lilou 12 😄

4 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 3, 2025

Hoi,

Je juf kan niet zomaar zeggen dat je adhd hebt. Dat moet je dokter vinden. Misschien kan je iets tegen de stress doen door iets vast te houden (misschien een stressbal) of door met iemand te praten zoals je ouders. En wanneer je je niet lekker voelt, dan voel je je niet lekker. Probeer het misschien nog even en wanneer het niet overgaat naar huis gaan. En wanneer je je zorgen maakt over je ademhaling misschien naar de huisarts?

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 3, 2025

😊 bedankt voor je tips 

ik heb al veel geprobeerd maar een stressbal mag niet ik heb het aan het begin van het jaar maar toen gingen anderen kinderen het ook doen en toen moest ik het ook inleveren ja ik heb gisteren het met mijn moeder besproken en ze zij als het over een paar dagen mijn ademhaling zo blijft gaat ze de huisarts bellen

doei 😄

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

Hi ​@Lilou

Dat ze jou daarmee confronteren is echt niet oké, het is oké dat je je wat vaker slecht voelt. Praat hier misschien over met jouw juf, miss mag jij dan per uitzondering wel een stressbal krijgen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

hiiiiiiii

ga ik proberen 

groetjes lilou