wat moet ik doen om me iets veiliger te voelen op straat

  • 4 January 2020
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Ik woon in een redelijk grote stad. En ik vind het vaal spannend om in het donker te fietsen, wat kan ik doen? Tips welkom!

Xx Miriam. 


6 reacties

Hey Miriam,

 

Op het internet zijn van die apparaatjes te vinden met een knop erop en als je die indrukt gaat die een heeeeel hard geluid maken. Dan kan de gedachte misschien helpen dat je met zo’n ding op zak veiliger bent en een verdedigingsmiddeltje hebt misschien?

 

Groetjes,

Pindakes

Badge

@Pindakes 

Bedankt!

 

Hey,

Wat je ook kan doen is proberen als t donker is altijd met iemand kan samenfietsen, desnoods je ouders. Probeer voor de rest over goed verlichte fietspaden de rijden en niet te stoppen. Als je merkt dat een auto je achtervolgt keer je bij een smalle straat om en maken dat je weg komt. Veel succes en blijf veilig!

Je niet laten imponeren door het nieuws, je leeft in Nederland en gewoon een veilig land. Veel veilige kilometers

Badge +1

Hou altijd je telefoon van stille modus af, zet hem op stand by en hou hem altijd opgeladen desnoods neem je en power bank mee.

 

Groetjes!

je zou al loop je op de stoep net kunnen doen alsof je met iemand aan het bellen ben al fiets je zou ik dat niet constant doen maar wel als je iets niet vertrouwd hoop dat het helpt 

xoxo Nicole:heart:

Reageer