Skip to main content
Vraag

Wat moet ik doen met sh

• June 12, 2026
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

KapotBeertje

Hoi,

Het ging net niet goed en ik ben een beetje te ver gegaan met mn sh, haat mezelf nu. Ik schoot uit en weet nu niet wat ik moet doen! 😨Het valt nu best wel op, wat moet ik doen? Ik heb wel verband, maar valt dat niet te erg op? Wil niet dat iemand dit weekend iets gaat merken. Help alsjeblieft 😭

2 reacties

Louise_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • June 12, 2026

Hoi KapotBeertje,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we.  Als je ernstig gewond bent dan is het van belang om zo snel mogelijk medische hulp te zoeken!

Onthoud ook dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Louise (De Kindertelefoon) 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 12, 2026

Hey,
Wat rot.. ❤

Het belangrijkste is nu dat je de wond toch beschermt met verband, zeker als het nog bloedt. Anders kan het sowieso ook gaan ontsteken 😬 Als het blijft bloeden of je merkt dat het al begint te ontsteken is het verstandig om de huisartsenpost te bellen.

Ik weet niet op welke plek het is, maar kun je er misschien iets van kleding over het verband heen doen? Of zweetbandjes, scrunchies etc? In ieder geval niet direct op de wond en het mag niet knellen.

Weet dat je altijd hier iets kwijt kan, als je daar behoefte aan hebt 🫂 

Liefs