Skip to main content
Vraag

Wat moet ik doen met mijn leven?

• September 13, 2026
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

het verlegen meisje
Forum|alt.badge.img

Hoiii,

Ik heb sinds de zomervakantie een vriendje. Tot de dag van vandaag is het 2 keer uitgegaan. En ik ook weer 3 keer aan. Hij is veel over mijn grenzen gegaan enzo. En ik vergeef mensen heel snel. Dus dat was nummer 1. Door dat ik een vriendje heb heb ik ook veel gezeik met mijn ouders. Mijn moeder vind dat ik een betere kan krijgen. Wat ik ook opzich wel snap. Sinds ik weer met hem heb voor de derde keer heb ik veel ruzie met 1 van mijn beste vriendinnen. En dat komt allemaal door mijn vriend. En ik raak nog al snel boos, dus reageer ik het nogal snel af op mensen. Waardoor ik zelf ook veel ruzie krijg. Het is nu ook heel veel nu ik ook in het derde leerjaar zit. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 17, 2026

Hoi hoi, het lijkt dat je vriendje best veel problemen op levert. Ik denk dat je het best bij jezelf kunt bedenken of dat het allemaal wel waard is. Of misschien besluit je even een pauze van hem te nemen om dan te kijken hoe het verder gaat en kan je daar eventueel meer antwoorden uithalen.