Skip to main content

Hi ik wil zelfmoord plegen ik kan het niet meer aan ik voel me mislukt ik vind mezelf te dik ik eet daarom bijna alleen maar groenten en fruit niemand wilt me hebben me familie gaat me niet meer accepteren als ze weten dat ik bi ben en twijfel wat me gender is op school word ik misschien in de kerstvakantie van school gestuurd ik voel me dom ik wil gewoon niet meer wat moet ik doen???

echt zelfmoord plegen???

Hallo Lol9009876543

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon


Hi @Lol9009876543 ,

Wat ontzettend heftig om te lezen dat je zelfmoord als een uitweg ziet en dat je op dit moment door zo’n moeilijke tijd gaat! 

Heb je er al eens over gepraat met iemand? Ik denk dat dat al een stukje kan verlichten. Wat je ook kunt proberen is op de momentjes dat je het extra zwaar hebt, proberen iets leuks te doen (zoals met vrienden zijn, sporten of je hobby uitoefenen) zodat je even aan iets anders kunt denken.

Ik ben er voor je ❤ en let alsjeblieft een beetje goed op jezelf!

Liefs, Junia


Ja ik heb er al met iemand erover gehad 


Reageer