Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen?? ik ben bang dat ik ook ooit sh ga doen

Forum|alt.badge.img

Als je mijn eerste topic hebt gelezen dan weet je dat ik gedoe heb met mijn vriendin, ik heb dat dus met mijn andere twee vriendinnen aan onze mentor verteld en nu weten haar ouders dat ze weer aan sh doet. Nu is ze de laatste tijd dus echt heel erg bazig, koppig en echt heel snel boos. Bijvoorbeeld: zij slaat me in de pauze (niet heel hard maar wel hard) en ik sla haar terug (want dat kan ze verwachten) dan gaat ze me echt helemaal inelkaar slaan. Ook bij mijn andere twee vriendinnen. Daar heb ik dus heel erg last van en als ik probeer even wat afstand te nemen heeft haar moeder haar ineens weer geslagen en wil ze weer aandacht. Ik word er bijna een beetje gek van (Je moet weten dat haar moeder haar nooit 'slaat' als we geen ruzie hebben). Ik moet vaak huilen en dan zak ik gewoon door m'n benen en dan lig ik ergens te huilen in mijn kamer. Ik ben gewoon heel bang dat ik ook zo word. Dat ik ook sh ga doen. Ik denk er soms aan maar ik doe het nooit maar ik ben gewoon bang. Sorry als ik je heb lastig gevallen. 

Dit klinkt misschien heel kil, maar ik ben gewoon boos op haar, zo ben ik normaal niet ♡☆

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen