Vraag

Wat moet ik doen??helpp

  • 15 May 2019
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb vaak ruzie thuis met ouders en op school gaat t ook niet echt meer goed met cijfers enz en k zat bij jeugdhulp ( de zoveelste psycholoog) en k mag kiezen of k doorga of stop maar k heb niet het gevoel dat het beter gaat en kom dr alleen maar met een slechter gevoel weg maar anders heb k helemaal niets en doe trouwens ook aan snijden/zelfbeschadiging wie kan helpen?.?

3 reacties

Hoi
alsjeblieft ga jezelf geen pijn doen het zorgt ervoor dat je je alleen maar roter door gaat voelen, mijn advies is probeer er zoveel mogelijk over te praten kan met je ouders of met iemand anders als je dat fijn vind of ga wat leuks doen laat jezelf gewoon weer een beetje lachen.
ik hoop dat je er wat aan hebt
x
Hoi
alsjeblieft ga jezelf geen pijn doen het zorgt ervoor dat je je alleen maar roter door gaat voelen, mijn advies is probeer er zoveel mogelijk over te praten kan met je ouders of met iemand anders als je dat fijn vind of ga wat leuks doen laat jezelf gewoon weer een beetje lachen.
ik hoop dat je er wat aan hebt
x

Bedankt voor het advies
hey,
ik krijg al de kriebels als iemand zichzelf snijd (doe het niet je doet mij dan ook pijn) ik heb hier een paar tips voor je om minder vaak ruzie te krijgen
  1. Tel tot 10 ( miss ben je daarna een beetje afgekoeld
  2. bedenk tijdens zo een situatie wat je zelf ook fout doet
  3. als je ouders in een slechte bui zijn zal ik ze minder commanderen en vragen stellen
  4. zoek minder snel ruzie en laat ze 1 dag afkoelen
Hopelijk werkt het bij jouw
succes
Groetjesss

Reageer