Skip to main content
Vraag

Wat moet ik doen geen idee help

• January 17, 2025
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

hi heb het echt zwaar nu heb al paar jaar zm gedachtes beschadig mijzelf maar tijdje niks verder gedaan met die gedachtes denk je misschien wat goed maar mijn zm gedachtes zijn weer erger wil er wat meer doen loop ook vanwege te korte bij een kinderarts heb een eetstoornis weet niet welke voel mij eenzaam doordat ik niet mag afspreken van mijn ik wil afvallen kan alleen maar groenten fruit en yoghurt nog echt eten en ei en tonijn begin ik langzamerhand niet meer te kunnen eten

wil naar een psygoloog maar mag niet van mijn familie ik ben bijna 16 en dan denken jullie dan ga je toch stiekem maar mijn oma en oudste broer hebben mijn locatie van telefoon en nee kan hem niet thuis laten liggen of uit doen want als ze dan niet snappen dat ik iets doe wat niet mag dan hadden ze mijn telefoon locatie ook niet

en nee wil niet met 113 of met de kindertelefoon praten wel als dat de enige optie is op dat moment maar ik wil gewoon iemand die mij kent en niet dat ik telkens de situatie moet uitleggen

4 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • January 18, 2025

Hoi ​@Gekehenkie 

Wat goed dat je dit verteld. Zo te lezen zit je al een tijdje in een hele lastige situatie. Ik hoop dat je hier de steun vind die je zoekt.

Ik lees dat je dit eigenlijk liever niet wilt, maar onthoud dat je dan altijd welkom bent om met ons te bellen of te chatten, dit kan ook anoniem net als op dit forum. Wij zijn tussen 11:00 tot 21.00 uur bereikbaar op 0800-0432 of je kunt met ons chatten via de site.  Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 18, 2025

hi

ik snap alles echt ik heb alles het zelfde ik eet ook bijna niet en kan zijn dat ik anorexia heb ik loop ook bijna 1 jaar met zm gedachten doe ook zelf verwonding durf niet te bellen naar zelfmoord lijn omdat ik sociale faalangst heb ik heb ook ouderlijk toezicht en papa kan ook mn locatie zien mama wilt dat ik naar psycholoog ga maar ik ben bang dat mn mama dit niet kan betalen en als ik ga dat het misschien slechter gaat worden op school omdat ik er dan hele tijd ga aan denken en dan wordt het zowiezo een slechte dag 

maar proberen het om met iemand te praten

xxx nevada

• January 18, 2025

thx voor dat je reageert ik ga mijn best doen en ps (het volgende is niet bedoelt als chat maar gewoon als ff snel iets beantwoorden) een psygoloog hoef je niet te betalen volgens mij onder 18 jaar weet niet zeker en als je op school erover denk kan je met een vertrowenspersoon over praten

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 29, 2025

hi 

ik praat al met een vertrouwens persoon op school ma dat is omdat zij dat zelf nodig vinden normaal zou ik nooit opgesprek gemoeten maar ja door de ruzie met mn bestie heeft ze dat vertelt aan haar en nu moet ik regelmatig op gesprek 

xxx nevada