Skip to main content

hey me vriendin moet het misschien uitmaken omdat ze slechte cijfers haalt maar zij is me alles ik heb net al een gesprek met een vriend gehad maar als zij het uitmaakt is er geen reden meer om te leven voor mij nou mijn vriend wou dat ik dan gwn verder met me leven ging mr ik wil het dan beëindigen of me gwn op het nippertje van dood laten zitten ik hoop dat jullie leven beter gaat

Hey ! Waarom moet ze het uitmaken vanwege de slechte cijfers? Dat heeft toch helemaal niks met elkaar te maken? Wie verzint dat? En liefde is sterk dus als jullie echt verliefd zijn blijft dat ook zo,  uitmaken of niet. Vinden haar ouders dat ze dat moet? Sorry maar ik vind dat nergens op slaan. Daarmee druk je je kind toch alleen maar verder in de shit? Ik ben geen deskundige maar ik zou zeggen blijft lekker (desnoods stiekem) verliefd! Zulke ouders moeten ook nadenken en snappen dat hun kind een keer volwassen wordt. En door dit soort acties kan hun volwassen kind later nog boos op ze blijven ook. Blijf bij elkaar ook al moet dat dan even stiekem!! Als je ouder bent, lekker dikke puh. Liefde overwint alles!! ♥️

Liefs Tover xxx

Hoi @je hoeft mn naam niet ,

wat naar dat de ouders van je vriendin dit vinden. En extra naar dat het jou zo aangrijpt dat je hierdoor over zelfmoord nadenkt. Je hebt hier al een goede reactie gekregen waarbij ik me helemaal aansluit.

Mocht je gratis en anoniem hierover willen praten, dan ben je van harte welkom om eens te bellen/chatten met De Kindertelefoon. We zijn elke dag tussen 11 en 21 uur te bereiken. Voor ondersteuning bij zelfmoordgedachten kan je 24 uur per dag terecht bij www.113.nl , ook gratis en anoniem.

Veel sterkte ermee,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reageer