Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen?

• September 8, 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey ied ik zit beetje vast ik heb vorige week ruzie gehad met mijn mama en ben sinds dien al niet meer naar huis gegaan door dat ze mij niet meer wilt zien en ik sta nu gewoon wat blok….

het blijt men moeder aleen het probleem is is dat ze die eigenlijk nooit is geweest en  jha ik weet ook niet zeker of ze nog wel voor mij kan zorgen .

so iemand die tips heeft of jha me kan helpen zou nice zijn danku xx

ki23

(tekst aangepast door de KT i.v.m. forumregel 3 : Plaats op het forum geen persoonsgegevens. Hieronder valt ook dat je alleen je gebruikersnaam gebruikt, niet je echte naam of iets wat er mogelijk op lijkt)

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 8, 2025

Hee ​@ki23, dit klinkt echt heel zwaar 😔. Als je moeder zegt dat ze je niet meer wil zien en je nu nergens heen kan, is het belangrijk dat je snel hulp zoekt. Het is heel begrijpelijk dat je in de knoop zit, maar onthoud: dit is niet jouw schuld. Heb je iemand waar je naar toe kan gaan? 

xx liefs Wolf 🐺

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@ki23 

Ik las je bericht op het forum. Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een lastige situatie lees ik. Onthoud dat je er niet alleen voor staat.  Bij De Kindertelefoon kun je over alles praten. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kun je bellen of chatten met Veilig Thuis. Veilig Thuis is er speciaal voor problemen thuis. Je kunt anoniem chatten via het chatvenstertje dat onderaan in beeld staat. Chatten met Veilig Thuis kan van 9:00-17:00 uur. Bellen kan 24/7 via 0800-2000. Je kunt voor advies altijd anoniem contact opnemen. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lieve groet,

Roos (De Kindertelefoon) 

• Net nieuw
  • September 10, 2025

Hoi ​@ki23,  best heftig voor jou!😢 Wel goed dat je het durft te vertellen. Het is erg belangrijk dat je weet dat het niet jou schuld is! En dat je bij iemand terecht kan, bijvoorbeeld je oma of een goede vriend(in). 

En weet je bent niet alleen er houdt altijd iemand van jou!💕

xx Lottie!