Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen?

• June 20, 2025
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img

iemand waarvan ik dacht dat die 16 was wou een spel doen dus ze stuurde me nudes dus ik stuurde ze terug en nu moet ik geld betalen anders sturen ze het overal door ik ben zelf net 14 geworden en ik moet nog 150 euro betalen hoe kom ik daaraan want ik wil echt niet dat ze naar al mijn vrienden gaan

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 21, 2025

Niets betalen.  Wie garandeert dat ze je niet blijven afpersen?  Ga naar de politie, die hebben heel slimme mensen die dat soort oplichters kunnen opsporen.

En in het slechtste geval: het is misschien een beetje gênant dat je vrienden je zo te zien krijgen maar die schaamte gaat wel voorbij.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 21, 2025

ik heb 150 euro betaalt en nu wou die nog 300 meer en heb ik het tegen mijn moeder gezegt en ik heb nu aangifte gedaan ik ben alleen bang dat ze het doorsturen want ze hebben me tiktok mensen die mij volgen

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

Hoe moest je eigenlijk betalen?  Als je op een bankrekening betaalde, kan de politie uitzoeken van wie die is.

Nina24
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • June 22, 2025

Hoi ​@anoniem_1661 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Daarnaast zou je ook met je situatie terecht kunnen bij Help Wanted! Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Nina van de Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 22, 2025

het was via cadeaukaarten dus ze kunnen het ook niet achterhalen