Hey ik heb een vraag 2 dagen geleden stuurde mijn vriendin een foto waar in stond dat ze aan het bellen is met mijn crush. Ik had het haar natuurlijk al verteld en (laten we haar Emma noemen) Emma zei dat ze hem ook al een paar maanden leuk vindt ik werd er niet meteen boos over maar ik vond het meer apart want in die (paar maanden) vond ze allemaal andere jongens leuk en toen zei ik dat tegen haar maar ze zei dat het afleiding was ik geloofde dr eigenlijk niks van en toen werd ik boos want ze zei 3 dagen geleden dat ze hem niet meer leuk vond maar ze is nu met hem aan het afspreken enzo en bellen en dat doet mij pijn echt heel veel pijn ik ben al paar avonden aan het huilen want ik vindt die jongen echt leuk maar ik weet gwn niet meer wat ik moet doen. Sorry als dit verwarrend is.
Bladzijde 1 / 1
Hey, het klinkt alsof ze je voorloog? En gaat hij er op in ? Ik vind het best vals als ze van jou wist en dat ze dan beter jou een kans kon geven. Maar als hij ook een crush op haar heeft wordt het natuurlijk ingewikkelder. Ik zou iig zoiets niet doen want dan druk je zomaar je bestie aan de kant. Als ze tenminste een bestie is/was…
Liefs Tover xxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.