hoii ff achtergrond info: ik zit in een vriendengroep van 6 vrienden en ik, ik zit in de tweede en ik ben 14 jaar oud. ik weet ff niet meer wat ik moet doen… ik heb dus ruzie met een meisje uit de groep alleen ze heeft iedereen er in meegetrokken waardoor ze me net allemaal hebben gedumpt. Deze hele maand doet iedereen al super vervelend tegen me maar nu hebben ze dat dus gedaan… er zoveel is gebeurd: ze hadden een plan gemaakt om een van hen helemaal met mij te laten hechten en dan keihard te dumpen, ze hebben allemaal groepsappen gemaakt waarin ze over mij roddelen en echt hele gemene grappen maken, ik ben heel veel uitgescholden, dat kind heeft in de trein (toen we naar leiden gingen met school)een spraakbericht opgezet wat ik naar haar had gestuurd en mij toen uitgelachen, en nog meer gemene dingen gezegd waarnaar ieder in die coupé kon meeluisteren, en al die andere kinderen hebben elke keer gwn mee gelachen en mee gedaan.
Ze hebben die ruzie er nu naar gemaakt om mij expres pijn te doen. omdat ik heb over niemand geroddeld ofz en ik ben altijd tegen iedereen aardig geweest. al die kinderen hebben mij gewoon gebruikt, bvb ik krijg van een van die mensen nog 120 euro omdat ik heel vaak dingen heb voorgeschoten en ik een klusje voor die ouders heb gedaan maar ik ben bang dat ze het nu niet meer terug wilt betalen… die ruzie ontstond doordat ze dingen naar boven gingen halen van een jaar geleden. Maar ja ik weet echt ff niet wat ik hier mee aan moet.
pls help