Vraag

wat moet ik doen

  • 10 March 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Badge

Hoi, geen idee of dit enige toegevoegde waarde heeft maar ik ben een meisje, 14 jaar en ik zit in 3vwo. De laatste tijd voel ik zo ongelukkig. Vroeger vond ik school zo leuk en was ik gedreven om een 8 of hoger te halen maar sinds ik in de derde zit heb ik nergens meer motivatie voor. Mijn dagen lopen in elkaar over en ik heb niet eens meer motivatie voor de dingen die ik leuk vind. Ik ben vaak ongelooflijk verdrietig en af en toe snij ik mijzelf dan wel eens. Als ik dat heb gedaan krijg ik daarna een heel opgelucht gevoel. Ik wil dit aan iemand vertellen en hulp zoeken maar ik ben heel erg bang. Ik ben bang dat mijn ouders denken dat iedereen zich wel eens verdrietig voelen en dat ik niet echt een reden heb ik mij zo te voelen en dat het vanzelf wel over gaat. Ik heb mijn ouders wel eens verteld dat ik best wel erge social anxiety heb en het gesprek eindigde in mijn moeder die boos op me was omdat ik me niet over mijn gevoelens heen kan zetten. Ik weet echt niet wat ik moet doen 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit.  Wat goed dat je hier je verhaal deelt! 

 Je kunt De Kindertelefoon ook elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groeten,

Yasmin, De Kindertelefoon

Reageer