Vraag

Wat moet ik doen?

  • 24 January 2023
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Ik ben August, 

Eerst zal ik even de situatie uitleggen

Ik woon niet meer bij mijn mamma en pappa, die hebben veel ruzie gemaakt. Maar mijn mamma heeft nu een nieuwe vriend, (ik noem hem wel even P). Mamma & P wonen samen nu ergens ver weg (noord-holland), en ik woon in Friesland. Dus dat is best een stuk rijden. 

Ik ben laats uit mijn pleeggezin geplaatst, en verhuis naar een crisis-opvang. Jeugdzorg is nu bezig met een onderzoek, voor als ik misschien bij mamma & P mag wonen. Alleen dat gaat nog een jaar duren.

Ik mag ook vaak naar mamma & P. Maar elke keer als ik dan terug naar dit stomme crisis opvang moet ben ik vaak verdrietig, en heb ik nergens zin in, wil ik niet slapen maar ook niet opstaan. Vrienden zeggen dat ik naar een psycholoog moet om te kijken als ik misschien depressie heb, maar ik weet niet zeker als ik dat moet doen.

Wat denken jullie?

-August

 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ben je uit huis geplaatst of ben je zelf weggegaan thuis???

die tweede optie zou het namelijk al veel makkelijker maken, ik zou alvast vooruit kijken en als je bij je moeder en p gaat wonen en je geen zorgen meer maken over jeugdzorg. als je je een jaar verheugt is dat jaar zomaar voorbij

 

(ik hoop dat je er wat aan hebt)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx              famke

Badge

ben je uit huis geplaatst of ben je zelf weggegaan thuis???

die tweede optie zou het namelijk al veel makkelijker maken, ik zou alvast vooruit kijken en als je bij je moeder en p gaat wonen en je geen zorgen meer maken over jeugdzorg. als je je een jaar verheugt is dat jaar zomaar voorbij

 

(ik hoop dat je er wat aan hebt)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx              famke

Dankjewel :))

Badge

ben je uit huis geplaatst of ben je zelf weggegaan thuis???

die tweede optie zou het namelijk al veel makkelijker maken, ik zou alvast vooruit kijken en als je bij je moeder en p gaat wonen en je geen zorgen meer maken over jeugdzorg. als je je een jaar verheugt is dat jaar zomaar voorbij

 

(ik hoop dat je er wat aan hebt)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx              famke

Dankjewel :))

Ik ben uit huis geplaatst trauwens

Reputatie 7
Badge +15

Misschien heel onbeleefd (.  ;).    . 
 

maar…. Waarom ben je uit huis geplaatst… hoef je niet persee te vertellen, maar als dat komt dooordat het bijv, niet veilig is/was thuis….. ze hebben je niet voor niet weggehaald, en denk ik dat ze je ook niet zomaar terug plaatsen thuis….

 

is het nu wel ok thuis, kan je alweer naar huis ?! Of is het daar eigelijk nog te gevaarlijk/ iets anders,?

 

 

als het ok is om weer thuis te wonen, en dat dat met alle omstadigheden kan… kan je miss vragen of het traject wat sneller mag gaa,,?! Als dat lukt?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

Ik zou naar therapie gaan, en een psycholoog. Als je depressie hebt, kun je altijd een soort medicatie maken. Ik zou ook proberen naar buiten te gaan, en wat vrienden maken om mee te chillen:). Buiten zijn enz klinkt niet zo geweldig, maar een korte wandeling van 5 min ofz is goed. Mensen hebben zonlicht nodig. Ik hoop dat je snel een goede pleeggezin vindt!!
Xx <3

Reageer