Skip to main content

Hoi,

Ik ben sinds deze zomer begonnen met een baantje op een camping, als animatiemedewerker. Hoe leuk ik het ook vind, het is best wel veel. Ik kom net uit een depressie en mijn therapie is vanwege werk ook gestopt, omdat ik er geen tijd meer voor heb. Maar ik voel me deze weken echt heel slecht. Ik kan er slecht tegen 24/7 zoveel drukte om me heen te hebben (ik slaap daar namelijk ook). Ik moest net met knutselen gewoon mijn tranen inhouden omdat ik zo graag naar huis wil. Maar ik werk er pas een maand en ik wil niet nu al stoppen. Ik weet niet wat ik moet doen. Maar ik voel me vreselijk  

hey! Wat een leuk baantje! 

ik snap de pressure die je hebt.. dat maakt helemaal niet uit. Als je niet wilt stoppen met je baan kan je ook even een pauze nemen. Durf het te vragen aan je baas! Leg uit hoe het komt :) 

goodluck! 💕

 


Hey Julia432,

Ik snap dat je niet nu al wil stoppen, maar het lijkt me dat je mentale gezondheid wel belangrijker is dan een baantje. Dat begrijpt jouw baas vast ook wel! En je hoeft zoals Eenminimalgyall al zei niet permanent te stoppen. Je kan ook gewoon voor even stoppen totdat het weer beter gaat.

Doe wat goed voor jou voelt!

Groetjes iemand.


Reageer