Vraag

Wat moet ik doen?

  • 17 October 2021
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik haat mijn leven en wil het liefst dat ik opeens dood ga ofzo. Niet dat ik zelfmoors wil plegen, maar dart ik hoop dat mijn lecen gewoon perongeluk over is. Dat ik word aangereden of dat ik stik. Het was het makkelijkst geweest als ik nooit had bestaan. Helaas leef ik.

Ik voel me vaak gewoon super kut en zit op mijn kamer te huilen. Ik wil het er wel over hebben met iemand. Maar mijn ouders moeten het niet te weten komen. Ik wil gewoon niet dat ze zich zorgen maken om mij. Mijn moeder is ook gesloopt door mij en mijn zus en zusje, ik wil niet dat ze er nog iets bij krijgt en mijn vader is gewoon niet degene die ik het wel vertellen.

Ik wil gewoon bij iemand mijn hart luchten. Als ik het aan mijn mentor zou vertellen weet ik bijna honderd procent zeker dat ze het door zou vertellen. Ook weten een paar vriendinnen die ook hun leven haten dat ik het liefst dood zou willen zijn. Het voelt alleen minder echt als ik er met hun over praat.

Een andere optie is mijn Engels docent of stagiaire. Ik weet niet waarom. Maar ik vertouw hun het meest alleen ben ik nog steeds bang dat  hij met mijn mentor gaat spreken en dat mijn mentor het dan aan mijn ouders verteld.

 

Weet een van jullie wat ik kan doen?

 


6 reacties

Badge

Hallo 1anoniempje1

Ik zou als ik jou was het aan je leraar of stagiair Engels vertellen als je hun echt het meest vertrouwt. Want als je het niet vertelt is dat juist vervelend.  Ik zou gewoon doen wat jou het fijnste lijkt.

Groetjes van Lsanoniem

 

Bedankt voor je reactie LSanoniem. Op dit moment heb ik gelukkig vakantie dus heb genoeg tijd om erover na te denken.

Mogen docenten zomaar dingen door vertellen aan anderen als je dat niet wil?

Badge

Hoi 1anoniempje1

Ik denk dat als je dat aangeeft dat je dat echt noet wilt dat ze dat niet zomaar kunnen doen. Maar aan welke docent zou je het dan willen vertellen. Want als dat iemand is die je vertrouwt en zegt dat je dat echt niet wilt dat ze dat niet zomaar doen. 

Ik denk dat ik het aan mijn Engels docent wil vertellen en ik denk dat hij niet zomaar iets door gaat vertellen.

Heb je misschien nog tips hoe ik kan zeggen tegen hem dat ik met hem wil praten. Over het algemeen ven ik best verlegen en ik weet niet of ik wel durf

Badge

Hoi 1anoniempje1 

Ik ben ook best wel erg verlegen maar je moet gewoon een paar minuutjes eerder in de les zijn zodat er weinig kinderen zijn of het aan het einde van de les vragen. En dan gewoon zeggen mag ik misschien een gesprek of zoiets ik vond het ook moeilijk om te zeggen maar ik heb het toch gedaan.

Ik zal het gaan proberen na de vakantie, ik denk dat ik eerst iets van een mailtje stuur. Zodat hij een beetje weet waar over ik het wil hebben. Gelukkig heb ik genoeg tijd op de moed bij een te rapen☺

Reageer