wat moet ik doen?

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Badge

Oke ik heb net even dit anonieme account aangemaakt omdat ik niet weet wat ik moet doen. Voor de afgelopen ongeveer 2 jaar heb ik dingen gezien, gehoord en gevoeld waarvan ik niet zeker ben of ze echt zijn, het voelt wel echt, alsof er iemand constant over mn schouder kijkt. Sinds een paar maanden is het veel erger geworden en ik durf nu niet te gaan slapen omdat ik bijna elke nacht nachtmerries heb over deze dingen. Sinds het erger is geworden (een paar maanden geleden) krijg ik een extreme nijging om anderen mensen iets ergs aan te doen. Dus ik doe mezelf pijn zodat ik andere mensen geen pijn doe. Misschien denk je dat ik aan het “overreacten” ben, maar ik weet sirieus niet wat er aan het gebeuren is en of dit normaal is. Maar het is nu 2 uur s’nachts, ik ben bijna aan het huilen en ik heb niemand die ik kan vertrouwen, de enige keer dat ik dat deed vertelde ik ze maar een deel van het verhaal en ze zeiden dat ik alleen maar een beetje “paranoïde” ben. Als iemand weet wat ik moet doen zeg het alsjeblieft.


1 reactie

Hallo,

Ik weet niet of dit het zelfde geval is net als bij mij, maar mij hielp het gevoel van bekeken te worden door met mijn zusje samen te slapen. Ik voelde me daardoor veiliger en wanneer ik voelde dat ik werd bekeken ging ik dichterbij mijn zusje liggen. Ook raad ik je aan om contact op te nemen met een psycholoog die kan je misschien hiermee helpen, ik begrijp dat het soms onprettig is maar het hielp mij wel. Maar 1 ding zeg ik je wel doe jezelf geen pijn :’(, want dat heeft nog meer negatieve invloed op je. Misschien kunnen slaappillen je helpen? Sorry als ik je niet heb kunnen helpen :'(  Take care, en het komt vast goed! :)

Reageer