Skip to main content

Heey, 

Ik voel me echt ontzettend alleen. 

Ik ben vastgesteld met een ernstige depressie en een sociale angststoornis. En heb ook erg veel professionele hulp. Alleen voel ik me zo alleen. Ik heb niemand meer. Ik heb geen vrienden/vriendinnen. Niks lijkt mee te werken in mijn leven, en dat doet erg veel pijn. Ik ben op om zo te zeggen. Het lukt me allemaal echt niet meer. Nu had ik online een jongen ontmoet, en die weet ook vrijwel alles. Maar ik heb enorm het gevoel dat hij het helemaal niet leuk vind met me. En daar voel ik me enorm rot over. Hoe dom dat ook klinkt, want ik ken hem niet eens. Ik heb tot 4 maanden geleden een vriend gehad, met wie ik veel praatte en die ook altijd goed luisterde. En ik mis dat toch wel heel erg. Ik heb namelijk niet meer mensen met wie ik erover kan praten.

 

Heeft iemand misschien een tip voor me hoe je je minder alleen voelt?

Liefsx

hey, merluuuuhh

 

wat erg dat je nu depressie hebt. ik heb het zelf ook gehad en het is echt k*t. ik kon steun vinden bij mijn ex waarmee ik via sociale media mee in contact ben gekomen. maar ook een hele grote hulp was het gamen waar ik een paar grote comunities ontmoete en me met hun vlink erop los kon gaan. maar de grootste hulp was mijn ex die altijd kon luisteren naar wat ik wou zeggen. 

 

maar het probleem van alleen zijn. ik had daarvoor het gamen waar ik veel mensen ontmoete. en daarmee ook bevriend ben geraakt. ik raad je aan miss ook een game te zoeken met een clan/squad (gwn een grote groep mensen die samen spelen) zodat je daarmee kan gamen. zo bouw je een vriendengroep op. doe iets wat je leuk vind en zoek mensen die dat ook leuk vinden.

 

ik hoop dat mijn ervaring en tip jouw helpt

 

MVG annoniemejongen


-onnodige quote verwijderd-

Hee, 

Heel erg bedankt voor de reactie!

Ik heb ook enorm veel steun gehad aan mijn ex, alleen hebben we nu echt geen contact meer. Ook ben ik niet echt van 't gamen:) maar ik zal kijken of ik ergens online iets kan vinden.

Heel erg bedankt voor de snelle reactie!! 


er zijn anders nog wat andere forens waar je heen kan om gwn wat te chatten en wat lol te maken en zo bvb jong en oud heb ik van gehoord en als je ernaar opzoek gaat zijn er zeker meer

 

veel suc6

 

MVG annoniemejongen


Reageer