Vraag

Wat moet ik doen?!

  • 1 July 2020
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Laatst is er iets heel erg vervelends gebeurd en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik zal het even uitleggen.

 

Ongeveer 1,5 jaar geleden ik heb anorexia gehad. Je hebt voor mensen die een eetstoornis hebben allemaal van die pro ana sites, daar staan dan allemaal echt hele heftige dingen op over hoe je zou moeten afvallen. Op die sites en zitten ook ‘pro ana coaches’, dat zijn dan mensen die zeggen je te helpen met afvallen. Een van hun stuurde mij een berichtje en hij wilde mij wel helpen om af te vallen zei hij. Ik was die tijd ook helemaal niet meer mezelf, ik gebruikte vanalles en ging met verkeerde mensen om, dus ik heb wel alles gedaan wat hij vroeg, als ik er aan terug denk snap ik ook echt niet waarom. 

 

Na een tijdje wilde hij dat ik bij hem langs kwam. Hij wilde seks omdat hij mij had geholpen (dat heeft hij überhaupt nooit echt gedaan maarja) toen ben ik in de trein gestapt, maar toen ben ik uiteindelijk niet meer naar hem toe geweest, want ik weet nog dat ik echt dacht van wat doe ik nou allemaal in mijn leven. Daarna ben ik in behandeling geweest omdat ik meerdere zelfmoordpogingen had gedaan. Toen heb ik geen contact meer met hem gehad en eigenlijk tot een maand geleden heb ik ook niks meer van hem gehoord. 

Hij belde mij dat ik nu naar hem toe moest komen, omdat hij anders allemaal dingen online zou zetten en omdat hij dat nog wel verdiende vond hij, daarna zou hij me ook met rust laten beloofde hij. Dan ben ik natuurlijk weer zo stom om hem te geloven en hem ik dus seks met hem gehad, nu ongeveer 1 maand geleden. Hoe het precies ging ga ik verder maar niet vertellen, want ik wil het echt gewoon vergeten. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik nu moet, want ik ben echt zo bang voor hem en ik voel me echt heel erg vies, ik weet het gewoon echt even niet meer.


6 reacties

Ik denk dat het het beste is om professionele hulp te zoeken, ik betwijfel of memsen je op dit forum kunnen helpen met zo'n heftig verhaal. Bel de kindertelefoon, praat met je ouders. Zelfmoord is geen uitweg.

Dankjee x. Ik wil er heel graag over praten maar ik schaam me echt heel erg.

Hey,

Goed dat je wilt praten!

Je hoeft je er echt niet voor te schamen!

Je bent echt niet de eerste of de enige die ze zien. En ze hebben ervoor geleerd.

 

Maar je hoeft je er echt niet voor te schamen! Je moet juist trots zijn dat je die stap durft te zetten!

 

Groetjes Gebruiker c 

Hallo Anoniem235h :)

Vervelend!

Kun je het wellicht tegen iemand vertellen die je vertrouwd, of als die drempel te hoog ligt eerst even contact zoeken met De Kindertelefoon of de Zelfmoordpreventielijn 113. Je moet echt geen zelfmoord zoeken want dat helpt niet, dat zorgt er juist voor dat je ouders verdrietig worden. Je hoeft je echt niet te schamen om contact te zoeken met De Kindertelefoon of 113 want je bent volledig anoniem en ze hebben ervaring met dit soort heftige verhalen. 

Je kunt ook bewijs verzamelen van die gozer en aangifte doen bij de politie. Je kunt gewoon via een formuliertje op de site van de politie aangifte doen: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/meldformulier.html?sid=0e86278f-be78-4e27-9e6b-27b6b561b020

-TheMightySlayer <3

Je mag dit zelfs aangeven bij de politie.

Mogelijk kun je dan voorkomen dat deze man het bij nog meer kwetsbare meisjes doet.

Een grote stap.  Maar wel om anderen te helpen.

Dankjewel voor jullie reacties! Ik zal er proberen zo snel mogelijk met iemand over te praten, want alleen houd ik het ook echt niet meer vol.

Reageer