Vraag

Wat moet ik doen

  • 24 May 2019
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb me gesneden en nu heb ik littekens en ik wil niet dat iemand het ziet wat voor smoesjes hebben jullie dat ik kan vertellen? Please reageer

Gr

5 reacties

Waar heb je je gesneden?

voor bij je pols kan je armbandjes of een horloge gebruiken. voor op je bovenarm kan je halflange mouwen en luchtige bloesjes in de zomer. Als ze niet heel diep zijn zou je ook make-up kunnen gebruiken. Bij je enkel kan je ze makkelijk onder je sokken verstoppen. Dat word wel een groter probleem als je gaat zwemmen. Maar het allerbeste kan je proberen te stoppen.

Bij de drogist zijn zalfjes en littekenpleisters te koop om de littekens minder duidelijk te maken. Ook is het handig om de sneeën goed te verzorgen zodat ze beter helen. Rozenwater schijnt ook te helpen.

Als smoesjes zou je kunnen zeggen dat een kat je gekrabd heeft als je een kat hebt of een ander dier met scherpe nagels.

Xx
Bedankt het zit op mn pols en onderarm het zijn kruisjes en rechte sneden best diep en blauw het valt erg op horloge doe ik maar dan zijn die kruisjes te opvallend. Alsnog bedankt
mischien armwarmers
Heyo,

Ook hier zeg ik weer gebruik absoluut GEEN make-up op open wonden of net dichte wonden. Dit kan ontstekingen veroorzaken en de gevolgen daarvan zijn nog erger dan dit!

Koop littekenzalf. Dit helpt met het herstellen van de wond en het verdwijnen van de littekens.

Ik snij me niet heel erg veel, maar soms heb ik zo'n periode dat ik met de scherpe voorwerpen als een grasmaaier over me armen ga. Ik gebruik gewoon altijd verband. Smeer er eerst wat ontsmettings spul overheen, de verband en klaar. Als mensen me dan vragen wat ik heb gedaan zeg ik dat ik ben gevallen in prikkeldraad, of gestruikeld bij de glasbak op het werk, ergens tegen aan ben gestoten, etc.

Me opa en oma die geloven natuurlijk snel iets, maar ook op school geloven ze het. En omdat je de snij wonden niet kan zien, kan je er van alles van maken.

Of je laat het gewoon wat het is. Niemand die er over begint hoor. Ik heb talloze littekens op me rechterarm boven en binnenkant. En ik werk in de winkel bij de kassa en ik heb nog geen 1x iemand horen zeggen Wat heeft u met u arm gedaan? Gaat alles wel goed?

See ya!
Spookyzx
Hey gebruik geen make-up! Wat je wel kan zeggen is dat je bv gekrabt bent door je kat/poes als je die hebt. Of een ander huisdier,

maar je moet er wel mee stoppen!

Reageer