Hoi, ik ben Bram (15) en ik heb een vraag. Helaas is afgelopen week mijn oom overleden, dus heb ik komende week de begrafenis. Dit is de eerste keer dat ik naar een begrafenis ga en ik weet niet zo goed wat ik aan moet doen. Ik heb ook al gebeld met het bedrijf dat de uitvaart gaat begeleiden en met de kindertelefoon, maar die zeiden dat ik iets aan moet doen wat bij mij past en ook netjes is, maar nu weet ik het nog steeds niet helemaal. Hebben jullie wel eens een begrafenis gehad? en wat had je toen aangetrokken? is dat een blouse of waren jullie netjes in pak.
Hey
ik heb een begrafenis van mijn vader gehad toen ik 10 was. ben zelf een meisje. ik had een netjes jurkje aan en een vestje erover. Je kan aandoen waar je je zelf fijn bij voelt (ik zou niet in een joggingspak komen) je kan een broek aandoen met een leuk bloesje erop, wat netjes is maar ook niet te netjes. Hopelijk helpt dit jou!
Hii
Hoi, gecondoleerd ! Ik vind de adviezen van
Groetjes liefs Tartan X
Gecondoleerd. Ik sluit me aan bij de adviezen. Je hoeft echt niet per se in een zwart pak of zo, maar een fleurig Hawaii hemd is ook niet echt gepast meestal Dus ja, kijk ff in je kast wat je hebt hangen. Of haal anders een overhemd en een zwarte (spijker)broek. Dat is altijd wel goed. Ik ben helaas bij een paar begrafenissen geweest en heel veel mensen kwamen gewoon in hun dagelijkse versleten spijkerbroek en afgetrapte schoenen. Dat jij er een beetje moeite voor wil doen is dus al mooi vind ik.
Heel veel sterkte
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.