Skip to main content

Ik zit de laatste tijd wat minder in mijn vel. 

Ik voel me minder happy.

Dat ik minder in me vel zit heeft te maken dat ik 2 maanden terug verliefd ben geworden op een meisje. 
Dat Meisje vond mij ook leuk, dus we spraken af, wat heel erg leuk was!

Een halve week later spraken we weer af, het was heel erg leuk en gezellig en we hadden gezoend!

Wat een fantastisch mooi moment was voor mijzelf.

Weer een halve week later spraken we weer af, en het was weer hartstikke leuk en gezellig!

Ik was toen eigenlijk wel echt verliefd!

We waren echt heel erg gek op elkaar!
Ze nodige me een paar dagen later uit bij haar thuis. 
Toen ik bij haar thuis was voelde het in het begin een beetje vreemd en moest ik even wennen dat ik voor het eerst bij een meisje thuis was, maar als snel voelde ik me fijn en comfortabel bij haar.

Ik ben heel lang bij haar thuis geweest en ze nodigde mij uit om bij haar te eten.

Later in de avond,  hebben we heel veel gezoend, maar dat niet alleen. 
Na de hele dag zoenen wilde we eigenlijk wel een stap verder allebei. 
We waren allebei erg opgewonden dus gebeurde er automatisch meer dan zoenen, uiteindelijk zijn er op seksueel gebied ook dingen gebeurd, om precies te zijn vingeren en aftrekken.
Het was een leuke en lekkere ervaring, alleen toch voelde het niet helemaal goed voor mij dat we al zo ver waren gegaan, en ik was even in shock toen dat gebeurd was. 
De volgende ochtend zei ze dat ze zich niet zo goed voelde en ze wou even bellen.

Ze zei dat het voor haar nog niet compleet voelde, en ze nog het laatste stukje mist wat het voor haar afmaakt, de verliefdheid.
Ze zei dat het niks had te maken met wat er die avond daarvoor was gebeurd, omdat die dingen gwn nou eenmaal vanzelf gaan en  gebeuren en je daar eigenlijk niet altijd invloed op hebt, waar ik haar gelijk in gaf. 
Ze zei dat ze heel erg hoopte dat het laatste stukje nog kwam voor haar, maar dat ze het echt niet zeker wist of die er wel zou komen. 
Ze vertelde dat ze haarzelf kwijt raakte en haar zelf te hard van stapel liep, dus dat het eigenlijk allemaal te veel voor haar werd. 
Ook de druk van een relatie is haar erg zwaar. 
Uiteindelijk vertelde ze me dat er voor haar helaas niet meer in zit dan dit. 
Het was over tussen ons. 
Dat ze dit vertelde is nu 2 maanden geleden en nog steeds kan ik die periode en haar als persoon nog heel erg moeilijk loslaten, dat is waar ik de laatste tijd heel veel mee struggle en me erg veel energie kost. 
Ik heb echt een hele leuke tijd met haar gehad die ik ook zeker koester.

Alleen het blijft lastig om die periode achter me te laten en haar uit mijn hoofd te zetten.

Ook blijft het gemis nog heel erg, ik mis haar nog steeds elke dag en ook droom ik heel vaak dat ik met haar ben, alleen zijn dat helaas dromen en komen die niet meer uit.

Dit is grote deels de reden dat ik wat minder in mijn vel zit de laatste tijd.

Natuurlijk heb ik ook echt wel dagen dat ik me goed voel, maar na 2 maanden lukt het mij nog niet om over haar heen te komen en haar los te laten, terwijl ik dat maar al te graag zou willen.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en ik hoop dat jullie mij zullen begrijpen. 
Mocht je zelf ervaringen hier mee hebben, 

of tips hoe ik me er het beste overheen kan zetten, zijn die natuurlijk van harte welkom! ;)

Hoi

‘t Kan pijn doen, wanneer je verliefdheid niet beantwoord wordt. Het is dan ook te verwachten dat je hier nog een tijdje mee zit, wat bij de één al wat langer duurt dan bij de ander. 

Tijd heelt vele wonden, maar wonden die je niet behandelt worden littekens. Ga daarom met je gevoelens aan de slag, bijvoorbeeld door erover te praten. Kan je terecht bij iemand in je omgeving? Een vriend(in) bijvoorbeeld, of een familielid? Je kan ook steeds bellen of chatten met de Kindertelefoon, als je graag anoniem je verhaal deelt. Alvast goed dat je dit alles hier, in dit topic, al eens van je afgeschreven hebt. Ik hoop dat dat opluchtte. 

Gr. Kenshin

Reageer