Skip to main content
Vraag

wat kan ik mijn overspannen vriendin appen?

  • June 28, 2026
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Hoihoi

Een goede vriendin van mij is overspannen de daarom sinds woensdag niet meer op haar telefoon. Ik heb dit gehoord via haar familie. Ik heb haar nog niet zo heel vaak gezien maar we appen wel elke dag. We zijn christelijk. Wat is oke om naar haar te appen dat ze dat ziet als ze weer op haar telefoon kan? Het moet niet te akward enzo zijn :)

2 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 28, 2026

hi ​@Brk  

wat lief van je dat je iets wil sturen, ik heb niet echt een hele goede tip maar ik zou vooral iets zeggen wat jij belangrijk vind om te zeggen. bijvoorbeeld dat je aan haar denkt, dat je er voor haar bent en je met haar kan praten als ze dat wilt. ik denk dat het vooral gaat over of het voor jou goed voelt om te zeggen.

ik hoop dat je er iets aan hebt. 

liefs vie.


The blue spirit
Forum|alt.badge.img

Hallo ​@Brk

 Wat lief dat je haar beter wil laten voelen. Mijn tip is aan jouw dat je het best je eigen voelsprieten kan gebruiken om te bedenken wat zij het fijnst zou vinden voor jou om te zeggen. Jij kent haar namelijk gewoon beter dan ik, en het verschilt echt heel erg per persoon en ook per situatie wat je haar het best kan appen. Persoonlijk vindt ik het altijd wel fijn om het over leuke dingen te hebben om me af te leiden van de dingen waar ik overspannen over ben. Het is ook nooit fout om net zoals ​@vie  zegt, te zeggen dat je aan haar denkt, en dat je er voor haar bent. Misschien helpt het ook wel om te videobellen dat voelt misschien toch iets meer persoonlijk.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

Groetjes the blue spirit