Wat kan ik doen met mijn rijm talent?

  • 31 March 2024
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Goede avond iedereen<3 ik weet dat ik lang niet op het forum ben geweest, maar ik heb oprecht een vraag.

Wat kun je doen als je goed bent in rijmen etc? Ik dacht mee doen met wedstrijden en liedjes schrijven enzovoort. Maar ik weet niet een bepaalde bron of plek waar ik hier wat mee kan doen weetje? Ooit een bodk publiceren lijkt me ook leuk alleen ik hoor ook nooit zulke dingen om me heen. Ik zou het echt fijn vinden als 1 van jullie tips of advies heeft <3

 

Liefs Twixy loveee


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dichtwedstrijden worden vaak georganiseerd door of in samenwerking met bibliotheken. Als je googelt op ‘dichtwedstrijd + je woonplaats’ kom je genoeg info tegen.

Een boek uitgeven kan via verschillende sites, zoek op ‘boek uitgeven’, of ‘zelf boek uitgeven’.

Succes!


Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 8. Links naar commerciële websites zijn niet toegestaan.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Welkom terug;)  wat leuk dat je iets met je rijmtalent wilt doen! Misschien weten ze bij je plaatselijke bibliotheek wel waar je iets met dit talent kunt doen. Daar zullen ze zeker de weg weten in dit soort dingen. Probeer daar eens te vragen. Of je docent Nederlands. Succes! 

Liefs, Tover xxx

Reageer