Skip to main content
Vraag

wat kan ik doen ik wordt buitengesloten

• February 12, 2026
  • 7 reacties
  • 69 Bekeken

hoi lief als je wil reageren er is dus iets heel stoms ik ben net 12 en zit in groep 8 we zitten in groep 8 ik zit met mijn beste vriend maar hij zit alleen met een vriendin van hem en ik ben dan over met mijn ex pester ik kijk heel vaak naar hem want vind hem een klein beetje leuk nu plagen zijn vrienden me er mee maar hij heeft ADAD geen haat hoor ik heb namelijk ASS (autisme spectrum stoornis) maar hij is heel druk en maakt veel geluid en tikt enzovoort maar ik heb ass en kan wel tegen drukte ik ben zelf ook heel druk maar ik kan niet tegen tikken maar hij kan anders niet concentreren en oortjes helpen niet heeft iemand tips 

7 reacties

• February 12, 2026

nee sorry! ben niet de handigste hier in, maar heel veel liefs en succes!

• February 13, 2026

De 2 de groep 8 moest zijn groepjes

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 13, 2026

Hey ​@Lotte123  het is niet stom hoor 🙂 en ik denk dat als je hier erg mee zit dat je het dan moet bespreken met je leraar of lerares want het is lief dat je rekening met andere kinderen houd maar je mag ook aan jezelf denken hoor. Jij moet ook een leuke schooltijd hebben. Niet om die jongen dan te benadelen maar misschien kun jij dan op een betere plaats zitten of hij bijvoorbeeld .In elk geval vind ik dat je dit gerust kunt bespreken op school.  En dan maak je een afspraak zodat anderen er niet bij zijn. Je kunt ook voor advies de Kindertelefoon bellen 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen 

Liefs, Tover xxx

• February 13, 2026

@Tover01 en ​@juul123 thanks beide ​@Tover01 ik zal het zeggen maar hij is ook mijn crush dus vindt het eigenlijk ook best heel leuk om bij hem te zitten ja sorry ik ben best ingewikkeld 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 9, 2026

Hoi ​@Tover01 ik wil je nog bedanken dit is mijn nieuwe profiel had op dit profiel verkeerde leeftijd gezegd dus heb nu dit profiel 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 10, 2026

Graag gedaan ​@Lotte123 ! Hoe gaat het nu ? 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 10, 2026

Je hebt zoals ik zag mijn nieuwe topic gezien niet zo fantastisch maar ik ben gelukkig goed in dingen verbergen dus niemand weet het alleen jullie ik had vandaag thema en mansen waren aan mijn hoofd aan het zeuren dus heb extra hoofdpijn