Skip to main content
Vraag

wat kan ik doen heb morgen avond een spelletjesavond

• February 19, 2026
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Nou kijk ik hou van spelletjes en morgen heb ik metmijn super leuke familie spelletjesavond heel veel zin in maar mijn neef we noemen hem even L komt alleen dat is een minpunt want ik ben 11 hij is geen idee hoe oud hij zit in de 3e dus hij is 15 even gevraagd hij heeft altijd de gewoonte om iedereen een knuffel te geven bij de ingang van alles als hij ons zag maar op mijn 11 verjaardag gaf hij me geen knuffel en op een paar verjaardagen daarvoor (3) ook al niet en toen op zijn vader mijn oom en zijn stiefmoeder nu mijn tante aangetrouwd slipte ik hem ik dacht o ik krijg toch geen knuffel die kreeg ik ineens wel en op de verjaardag van een ander half neefje niet zijn broertje kreeg ik oog een knuffel alleen het is nu heel de tijd heel ongemakkelijk want zijn knuffels zijn een soort fijn begrijp me niet verkeerd maar hij voelde altijd zo te vertrouwen dus nu ben ik een soort heel oplettend of ik niet weer iets verkeerds doe terwijl met mijn ooms lach ik me altijd rot dus ik ben bang dat het super ongemakkelijk wordt hij komt 75% hij heeft zich niet afgemeld wat moest maaar ook niet gezegd dat hij kwam dus heeft iemand een tip

ย 

4 reacties

• February 20, 2026

Jongens alsjeblieft als je dit leest geef tips het is over 2,5 uur en weet nog steeds niet wat te doen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

misschien voelt hij zich wel ongemakkelijk om te knuffelen. laat het gewoon gebeuren, anderen zijn er toch bij, het wordt best wel gezellie.

• February 20, 2026

Thanksย 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 20, 2026

Wees gewoon jezelf, doe wat het moment je voor gevoel geeft en als het een knuffel wordt dan houd je zoveel mogelijk afstand. En heb je er echt geen zin in, niet doen.ย  Volg je gevoel ๐Ÿ‘

Groetjes liefs Tartan Xย