Skip to main content

hey, ik heb sinds een paar dagen alleen nog maar ruzies thuis want mijn moeder en vader willen mij niet accepteren omdat ik uit de kast ben gekomen als bi en geven nu men vriendin overal de schuld van omdat zij toevallig gay is en ben sindsdien ook gaan snijden me neef heeft al mijn mesje afgepakt maar ik heb nog steeds de neiging om te snijden. school weet ook over alles wat ik kan  DOEN

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Hey!

wat vervelend! Ten eerste is het heel stom van je ouders. Er is helemaal niks mis mee met BI zijn. Dit is echt heel erg stom van je ouders. Het ligt ook niet aan je vriendin! 

Ten tweede wat vervelend dat je jezelf snijdt. Mijn tip is probeer afleiding te zoeken als je weer de neiging hebt, ga bijv met een vriendin appen, boos in je kussen slaan, tekenen. Probeer er over te praten, ik weet hoe moelijk dit is (uit ervaring) maar dit is wel de enige oplossing. 

Veel sterkte!

Hiii…..

Dit is echt heel vervelend. Misschien kan je met iemand praten die je begrijpt. Dat helpt namelijk altijd. Gedachtes over zelfmoord enzo zijn nooit goed.  Als je die krijgt of jezelf pijn wil doen, bel 113!!!!!!!!!!!

Die kunnen je altijd verder helpen. Ook kan je met de kindertelefoon chatten/bellen. Dat is iets minder aan te raden. Ze zijn namelijk nooit beschikbaar om je te helpen. 

PS. Mss kan je op een vechtsport :)

Reageer