Skip to main content

Hi iedereen,

 

Dit is iets wat ik al een tijdje wil doen… Ik heb er lang over na gedacht, en besloten het gewoon te doen.

 

Mijn naam is LittleMe en ik ben 13 jaar. Toen ik 11 was ontdekte ik voor het eerst het forum. Ik moest wachten tot ik 12 voordat ik erop mocht. Uiteindelijk werd dat mn 13e…

Ik heb het forum altijd een fijne plek gevonden, eentje waar ik mezelf kon zijn. Met aardige mensen en leuke verhalen. 

Maar misschien is het omdat ik te gevoelig ben, er staan veel verdrietige verhalen op dit forum, of omdat ik te bang ben voor sociaal media, vervelende reacties, of helemaal geen reacties. Ik weet het niet, in ieder geval kreeg ik nadat ik een dag op t forum was geweest altijd een vervelend gevoel in mijn maag. 

Ik dacht dat het over ging als ik vaker op het forum ging, maar dat gebeurde niet.

Toen kreeg ik mn mini-burnout en ben ik even helemaal niet meer online geweest. Het beviel best goed, ik dacht vaak aan jullie, maar het misselijke gevoel bleef wel weg.

Toen kreeg ik vanmiddag een mail van de kindertelefoon: Iemand heeft u genoemd…

Ik klikte erop en zag het aardige compliment van @Banaantjeeee, dankjewel :D

Maar ik kreeg dat vervelende gevoel weer, wat moest ik doen?

Ik wil niet weggaan, wat als ik het forum weer nodig heb. 

Maar wil ik wel blijven? 

Want als ik eerlijk moet zijn voel ik me niet echt welkom hier…

Ik kwam er trouwens net achter dat @Tiktak, @Sjammetje en @Mimo ook weg zijn.

Ik ga ze missen, jullie ook!

Tot ooit, ik ga nog niet weg denk ik, maar blijven wil ik ook niet..

 

xxx LittleMe 

 

(sorry dat alles door elkaar staat, ik krijg het niet echt kloppend, zelfs niet in mn hoofd)

@LittleMe Ik denk dat wijsheid naar je gevoel luisteren is, als jij een rot gevoel krijgt door hier te zijn, dan hoort dat niet, dan ben je misschien er misschien nog niet klaar voor om op het forum te zijn. Ik wil even zeggen, maakt niet uit wat je kiest ik support je keuze. Ik heb je altijd heel aardig gevonden, en ik was ook stiekem een beetje jaloers op je naam, ik ben zelf nogal klein, dus dat zou echt van toepassing zijn geweest.

Laat je het wel even weten wat het word? Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen💋💞 mijn steun heb je.

-OnlyMe


Hey,

Alsjeblieft, blijf! Maar dat is wat ik wil, je moet doen wat je zelf wilt. Maar waarom voel je je niet welkom? (ben ik te bot geweest?) Of komt het door de checks?

Doe waar je je goed bij voelt! Uiteindelijk moet jij je fijn voelen! 

Weet wel dat ik jouw positiviteit altijd heel fijn vindt op het forum. Je komt echt heel lief over!

Adios! 

 


Hoi @LittleMe ,

Jammer dat je wilt stoppen. Maar ik kan het wel begrijpen en accepteer dat ook.

Wat je kan doen, is in je profiel meldingen uitzetten en in  je handtekening zetten dat je niet meer actief bent. Als je dan toch weer actief wilt worden pas je het weer aan.

 

 


Hey @LittleMe

Vervelend dat je je zo voeld! Misschien is het fijn om gewoon een tijdje niet op het forum te gaan, het account te behouden, maar gewoon een tijdje niks doen. Als je het dan nodig hebt, kan je er nog altijd op gaan. 

Ik hoop dat dit helpt 

Je bent een topper!

  1.  

Hey @LittleMe, jammer dat je je niet goed voelt door het forum! Ik zal zeggen: behoud je account maar wees gewoon een tijdje niet actief, als je het weer wilt dan kan je weer terugkomen maar behoud je account. 

Groetjes, @Monkeyboy69


Hey lieve @LittleMe, Ik zou het heel heel heel erg jammer vinden als ik weggaat:(. Je hoort hier echt op het forum! Je bent lief en zorgzaam! Als het goed voor je is om eventjes een time out te nemen is het ook oké, maar ik hoop dat je op het forum blijft! :)

Liefs xxx Banaantje <333


Reageer