Skip to main content
Vraag

wat is jullie mening over knuffels?

• April 22, 2025
  • 9 reacties
  • 104 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoi!!!!!

Ik heb een mening over knuffelen en ik zou die graag willen delen.

Mijn mening:

Met het geven van een knuffel kun je meer bereiken dan met woorden, het laat zien dat je iemand dankbaar bent en echt om iemand geeft.

Het laat zien dat je dat persoon mag en dat persoon goed voelt.

Het zorgt voor en betere band,

Als je woorden gebruikt om dankjewel te zeggen maakt dat weinig indruk, je zegt snel dankjewel, maar met een knuffel maakt dat meer indruk en onthouden mensen je.

Met een knuffel kan je zorgen dat iemand zich beter voelt en minder naar. Terwijl woorden zo oppervlakkig zijn.

Wat is jullie mening over knuffels geven?

9 reacties

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 1, 2025

Ik ben het helemaal met je eens, knuffels zijn warm en nodig. Zelf krijg ik ze nooit en ik wil ook niet vragen of mensen ze geven want dat is raar om nu ineens zomaar te doen. Ik vind knuffels nodig en vind dat iedereen überhaupt 1 elke week mag krijgen. 

Hier een virtuele knuffel🫂

Liefs Sambearalpha 🫶

• June 29, 2025

Ik wil niet met iedereen knuffelen alleen mijn ouders en zussen. Aaien vind ik echt fijn. Mijn moeder amateur me soms in slaap 

• June 29, 2025

Aait, niet amateur.

De autocorrect ook altijd.

Groetjes aducklover27

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 29, 2025

Hoi, ik vind knuffelen fijn,  lief, leuk en gezellig! 

Groetjes Tjempie xxx

• June 29, 2025

Hiii,

Ik vind knuffelen ook fijn!

xxx Lievee

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 29, 2025

Hey ​@Sambearalpha  van mij krijg je ook een virtuele 🫂 als je dat tenminste op prijs stelt 😉🤭 en iedereen trouwens! 

Liefs Tover xxxx 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 30, 2025

Het ligt er aan met wie ik knuffel.

Met me moeder soms .

Maar met me zusje best vaak die komt veel naar mij toe als er iets is gebeurd op de opvang of in haar slaap komt ze naar mij en wil ze even knuffelen vind dat best fijn onze moeder zegt dat dit heel mooi is om te zien die band tussen mij en me kleine zusje  zei is me alles en dat weet ze zei is de enigste die zonder kloppen binnen mag komen in me kamer .

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

ik hou van knuffels. niet van die drie kussen tho, beh

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 30, 2025

Jaja, ik ben een enthousiaste knuffelaar.  Mensen zouden meer moeten knuffelen, dat doet ons goed.