Skip to main content

Wat is jullie grootste angst

 

Zelf ben ik bang voor vrachtwagens en voor vuurwerk

 

Vrachtwagens is gekomen omdat toen ik 7 was onbezorgd lag te zonnen op het midden van de weg tot er een vrachtwagen wel mij zag maar niet mijn bril en knuffel en dus over heen reed ik heb nog gewoon angst van. 

 

En vuurwerk is gekomen omdat ik buiten stond met zo oogpleister op me oog en er stuk vuurwerk tegen aankwam gillen en huilen toen en daar door nog steeds vuurwerk angst

Hey? Dit is een goeie vraag! Ik ben bang om iets dierbaars te verliezen een ring van mijn oma bijvoorbeeld. Ik voel wel 10 keer per dag of hij er nog zit haha. En ik ben bang voor wreedheid. Mensen die anderen kunnen mishandelen omdat ze een beetje anders zijn dan hunzelf. En voor straf te krijgen voor iets dat je helemaal niet deed.  Een buurjongen waar ik in Canada woonde werd door de politie gearresteerd helemaal met handboeien en een week in de cel, en hij was onschuldig. Kwam vrij met excuus, maar hij was  wel vernederd. Of zoals wat @Tartan13  gebeurde dat mensen macht misbruikt om je te knielen in de hoek en in een grote groep kids te vernederen, ik ben bang voor te veel macht van mensen. En ik ben bang voor de oorlog, ik vind het zo erg voor die onschuldige mensen daar.  En ik zou heel bang zijn als ik niet over mezelf mag beslissen. Dat ze bepalen wat ik moet leven. Dat zijn mijn angsten. 

XxX Asky


Mooi gezegd @Askygirl ben ik met je eens! En mijn grootste angst is blaffende honden, schreeuwende mensen en van die motoren met zo'n keihard geluid uit de uitlaat, doet pijn aan je oren. 

@Banaantjeeee  en jij ? En @Tartan13  nog hetzelfde als wat je al had gezegd hier? 😘 Ben benieuwd hihi. 

Maiskolfje Xxxxx

 


Haii TessaV en @Maiskolfje (Toen ik een mail kreeg dat je me genoemd had dacht ik dat ik jouw grootste angst was haha 🤣)

Leuke vraag!! Ik vind deze gedicht van @iejoorplace heel goed passen bij de topic. Ik vind hem trouwens heel mooi geschreven:)

Ik ben bang voor spinnen, voor naaktslakken, voor (blad)luizen, voor enorme hoogtes, voor instortingsgevaren, voor seriemoordenaars, voor slangen, voor vleesetende planten, voor brandnetels, voor wespen, voor insecten die in me haar komen, voor een nepdino van mijn broertje die heel echt lijkt haha, voor vampieren, voor weerwolven, voor geesten, voor spoken, voor die bloody mary en voor beenharen die te snel groeien na scheren hahah:D

Maar mijn grootste, alle grootste angst is dat ik iemand verliest die mij dierbaar is. Toen ik me opa verloor was ik zo verdrietig. Niets kon me opvrolijken. De ergste is dat ik geen eens bij zijn begrafenis kon zijn, omdat hij aan de ander kant van de wereld woonde en er was gedoel met corona toen. Maar aan de andere kant ben ik blij voor hem dat hij eindelijk de rust krijgt die kan verdient. Hij was heel lang ziek. Het is heel fijn voor hem dat hij nu rust krijgt die hij zo erg verdient. 

Liefs xxx Banaantje <3


Haha nee @Banaantjeeee  jij bent geen angst maar juist een grote vreugde voor mij! <3  XD

Lief wat je vertelt, dikke hug van mij! 😍😍


@Banaantjeeee  wespen vind ik ook iiiehl xd en beenhaar mag mij ook wegblijven, doet het tot nu toe nog aardig haha ;)  wat lief hoe je dat zegt over je opa! Ik heb een oma die nu ook rust heeft dus begrijp wat je bedoeld zo'n lieve tekst dankjewel! 😘  voor mij ben jij ook een happy joy!

En @Maiskolfje  ja dat wat ik hier eerder zei klopt nog wel. Ik wil niet voor schut en verdrinken lijkt me vreselijk. En ik ben bang om een ongeval te krijgen omdat je dan een klein foutje maakt bijv net even te laat kijken ofzo. Ik ben dan ook super voorzichtig in het verkeer. Dat dus xd. 

Groetjes liefs Tartan X 


mijn grootste angst is het onbekende.  En ja dat is niet handig gezien zoveel dingen onbekend zijn voor de mensheid. 


Reageer