Skip to main content
Vraag

wat is het mooiste wat je ooit heb meegemaakt

• February 7, 2026
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Nootje1
Forum|alt.badge.img

wat is het mooiste wat je ooit heb meegemaakt? (kan ook meerdere dingen zijn)

4 reacties

• February 9, 2026

hey ​@Nootje1    het mooiste wat ik heb meegemaakt is toen we in italie zaten op ons balkom naar de bergen te kijken hoe de storm onze kant op kwam. het was super mooi om te zien hoe de bliksem alle kanten op ging.   en de jouwe?

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 9, 2026

Hey!  Een paar dingen kan ik nu bedenken. Voor mn gevoel hopeloos verliefd zijn en dat bleek wederzijds te zijn xD. Enthousiaste complimentjes van haar krijgen over een kilt rok die ik zelf heel mooi vond-vind en had gekocht van best veel spaargeld (opluchting haha). En op een berg in Bohemen zitten met familie en aan 1 kant een mooie zonsondergang zien en aan de andere kant in de verte bliksem zien en donder horen, net als ​@levi132  dus! Terwijl wij droog en warm bleven. Ik vond dat heel indrukwekkend. En naast alle mooie vakanties met familie was mijn eerste zomerkamp met de scouts ook geweldig. 

Liefs, Tover xxxx

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Ik was vorig jaar met mijn school in Frankrijk voor een uitwisselingsproject, en op de eerste avond ging ik buiten zitten om naar de sterren te kijken en na te denken (we zaten bij een hele chique villa op het platteland), en toen ging een van mij vrienden naast me zitten en hadden we een heel bijzonder en diep gesprek. Ik denk dat dat wel het mooiste moment is wat ik tot nu toe heb meegemaakt.

Nootje1
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 10, 2026

hey ​@Nootje1    het mooiste wat ik heb meegemaakt is toen we in italie zaten op ons balkom naar de bergen te kijken hoe de storm onze kant op kwam. het was super mooi om te zien hoe de bliksem alle kanten op ging.   en de jouwe?

Een keer op vakantie ik weet niet meer waar maar ergens in Europa. Zat ik in me eentje buiten in de avond tussen de bergen mijn vader kwam naar buiten en zei kijk naar boven er komt een meteoren regen en precies toen ik naar boven keek zag ik er twee en we kijken bijna heel de nacht voor vallende sterren.