Vraag

wat is er mis met mij???

  • 30 April 2024
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1

Hoii, dit gaat misschien een beetje lang worden dus ik zeg alvast sorry voor dat 😭 ik weet echt niet wat er mis met me is, een jaar geleden zijn mijn ouders uit elkaar gegaan, en sindsdien voelt alles opeens heel stom ofzo. (Sorry ik weet niet hoe ik goed moet uitleggen)  Bijvoorbeeld dingen die ik eerst heel leuk vond, heb ik nu geen interesse of passie meer voor. Ik wil en doe bijna niks, ik lig meestal in mijn bed en het is ook heel moeilijk om uit mijn kamer te komen.  Familieleden en vrienden willen vaak dingen met mij doen maar het voelt alsof ik nooit de energie heb om iets anders te doen dan in mijn bed liggen, en ik snap dat dit ook voor hun heel vervelend is. Ik snij mezelf al een tijdje en ik heb ook al zelfmoord gedachtes gehad, ik weet niet hoe ik met anderen hierover moet praten. Weet iemand wat ik moet doen??? 


3 reacties

Reputatie 4
Badge

Heyyy, wat heftig.

1 ding, ER IS NIETS MIS MET JE❤️

 

wat erg voor je, klinkt een beetje hard: maar STOP aub met snijden. En pleeg aub zeker geen zm. Daar maak je niemand blij mee. Je denkt misschien: dan is alle pijn weg als ik zm pleeg, maar je geeft juist de pijn aan de mensen die je missen en om je geven. Misschien kan je als je je verdrietig voelt naar een bos of meer gaan. En daar dan eventjes rustig worden. Muziek luisteren helpt mij ook heel vaak.

 

sterkte ❤️

 

xxx

Reputatie 6
Badge +3

@Bamgyuuu  

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Carolien (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +17

Hey. Een scheiding is nooit leuk en het is heel normaal dat je je daardoor kut voelt. Je moet ook zeker niet denken dat er iets mis met je is. Zoals al is gezegd is snijden niet de oplossing en zelfmoord al helemaal niet. Neem zeker contact op met www.113.nl als je vaker zelfmoordgedachten hebt.

Ik snap dat het moeilijk is maar probeer toch wat kleine dingetjes te ondernemen. Een stukje wandelen of zo. Het hoeft niet heel lang te zijn of met heel veel mensen maar zo kom je toch even het huis uit.

Heel veel sterkte

Reageer