wat is er mis met mij??

  • 9 May 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

haii, 

ik ben een meisje van 12 jaar en ik ben echt raar, maar dan heb ik het over echt raar. op mijn vorige school (de basisschool) had ik geen chille tijd. ik was gwn anders dan andere. dan heb ik het niet over dat ik er per se anders uitzie ofz, maar qua gedrag snap je?? ik was en ben heel druk, soort enthousiast over dingen ofz, en ik ging altijd met een ‘lach’ naar school. (terwijl ik die school haatte en half werd gepest). vooral mijn laatste 3 jaren op die school vond ik echt alles KuT. maar nu ook op de middelbare vind iedereen mij raar. en dat snap ik wel want ik ben echt raar. ook thuis ben ik echt gwn random boos over niks. ik was niet eens ongesteld toen en moest het ook niet worden. ja srry mensen voor alle onderwerpen door elkaar maar ik weet gwn niet waar ik moet beginnen. mijn moeder en mijn oudste zus hebben add en ik denk dat ik adhd heb maar ik ben nog nooit getest. mijn oudste zus zei ook een keer dat ik hulp nodig heb omdat ik weer boos werd om iets dat echt niet interessant is. anyway mijn punt is, ik weet niet wat ik moet doen met mijn leven. ik haat heel veel dingen en een super belangrijk persoon in mijn leven kan nu dood gaan of over 3 maanden ofz aan kanker.  ik wil eigenlijk ook gwn dood!! ik heb toch niks te verliezen! 

 

dus dat, als je tot hier hebt gelezen ben je echt een held!! 

 

ciao,

een hele grootte One direction fan!!😌


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Er is niks mis met je. Iedereen is anders. Je bent niet per se raar.  Ik vind je gewoon normaal.  

Boos zijn zonder een goede reden hoort gewoon bij de puberteit. Ik ben zelf ook vaak boos zonder een goede reden.  

Eerlijk gezegd ben ik ook heel druk. Ik zou als ik jou was testen(Ik ga het ook doen !!!) 

Doodgaan is echt geen goede optie. Er zijn heel veel mensen die verdrietig zult zijn(Zoals ik) Het kan dat soms je leven moeilijk is, maar doodgaan is geen goed idee.  Ik vind je een lief bijzonder iemand.  Ga niet dood !!!!

Je bent sterk!!!

 

Crazy girl_ 

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoi,

je kunt naar je huisarts gaan en vragen om een adhd test? als er bij jou sprake is van ad(h)d dan kun je hier ook medicatie voor krijgen, misschien dat je je dan beter gaat voelen door dat je dan je gevoelens beter kunt begrijpen. 

raar zijn is niet erg echt niet. je vindt je mensen wel die jou mogen zoals je bent. bij mij heeft dat ook heel lang geduurd. maar niet opgeven, echt niet.

xx

Badge

Hey heyy geloof me "anders zijn" is niet slecht, het is juist goed! Want hoe saai zou de wereld zijn als iedereen hetzelfde is.. als je echt denkt dat je adhd hebt kun je je altijd laten testen bij een huisarts! Op den duur vind je echt wel mensen waarmee je goed mee om kan gaan alleen soms duurt het wat langer (dat is helemaal niet erg) voor je de juiste persoon/personen vind! En bovendien vind ik je echt nier raar! Ik vind je een hele stoere en sterke meid! 

Reageer