Skip to main content

hallo,

de laatste paar dagen heb in echt het gevoel dat ik gek word. ik kan het niet uitleggen maar het is alsof er een ander persoon in mij zit. 

ik bedoel ik ben erg onzeker over mijn lichaam en gezicht, onschuldig (in de zin dat ik nooit iemand zou vermoorden) ik geloof in god en hel en hemel enz. maar als “zij” er is, is het alsof ik mezelf niet herken, natuurlijk ken ik herken ik mezelf maar ik kijk anders naar mezelf, ik ben mooier en dunner? maar “zij” is anders ze wilt weg hier? ik word gek, en als zij er is is het alsof ze geen emoties wilt laten zien. want “emoties showen = zwak” denkt ze ik was gister avond heel verdrietig toen “zij” aankwam het was als een schakelaar, opeens was ik niet meer verdrietig ik keek in de spiegel en het was alsof ik geen emoties had. 

ik heb dit wel eens eerder gehad, toen ik met mijn vrienden was. maar verder is het nog nooit gebeurd 

ik weet niet wat er met mij aan de hand is. en nee ik wil het niet tegen mijn ouders zeggen

De duivel bestaat ook nog he...


-onnodige quote verwijderd-

mm ja het zou kunnen, want als ze der is ben ik voor de duivel niet voor god


Hallo feelingssuck,

 

Wat vervelend! Ik heb dat soms ook maar dan net iets anders. Dan ben ik erg verdrietig maar opeens is het weg. Ik heb dan ook geen controles meer over mijn gedachten en alles word negatief. Hoor je ook stemmen in je hoofd? Ik heb dat namelijk wel. Als een soort 'engeltje' en 'duiveltje' op je schouders.

 

Verder kan ik je niet helpen. Miss als het googled dat je iets vind.

 

 

Veel liefs, PersoonVan14 <3


Hey feelingssuck,

Ik heb hier wel eens eerder over gehoord maar weet niet of dit klopt dus trek je er niet te veel van aan. Jouw beschrijving doet mij denken aan dissociatieve identiteitsstoornis. Dit komt over het algemeen door trauma’s uit het verleden en het komt er op neer dat je verschillende identiteiten ontwikkeld. Zoek het anders maar eens op.

Ik zeg het opnieuw, ik heb geen idee of dit ook echt voor jou geld, en denk er niet te veel over na. Al helemaal niet als het je niet echt bekend voor komt. 

En ik weet dat je al gezegd hebt dat je hier niet met je ouders over wilt praten, maar ik raad je wel aan om er met iemand over te praten. Iemand van school if vrienden of familie. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat ik de zorgen niet erger heb gemaakt. 

Veel succes

groetjes, 

watermeloentje


Reageer