Skip to main content
Vraag

wat is er mis met mij??

  • June 22, 2026
  • 0 reacties
  • 11 Bekeken

Lynn2012
Forum|alt.badge.img

Okay, haiii.

 

Dus ik heb nu bijna zo’n half jaar mentale problemen en shit. Doe ook al een half jaar aan sh en heb nu zo’n 3 maanden therapie (wat heel leuk is 😐 (gwn echt niet)), heb 1 keer een opname gehad in een ggz instelling (was ook echt heel leuk) met 2 keer een BOR (bed op Resept (een nachtje daar slapen)). Heb niet normaal vaak ruzie met m’n moeder wat ik eerder met m’n pa had. Het liefste wil ik gwn zm plegen maar ik weet ook dat ik m’n vrienden, zusjes en broertje dan heel veel pijn doe enzo. Ik heb daarnaast ook waarschijnlijk een eetstoornis want ik weet vaak alleen een klein bordje avondeten en verder niks op een dag. Niet omdat ik niet wil eten omdat ik dik ben ofzo (wat ik wel vind dat ik ben maar daarom ga ik nu vaak 1 keer per week naar de sportschool en 1 keer in de week naar kickboksen) maar gwn omdat ik geen honger heb. M’n moeder heeft letterlijk een aantal week geleden gevraagd of ik d**d wil en als ik dat wil dat ik het dan met m’n therapeuten moet over hebben om te kijken of ik een spuitje (haar exacte woorden) kan krijgen om dood te gaan op een “nette” manier (dus niet van een brug af springen ofzo). Ik wordt er gwn zooooo gek van. Maar dan denk ik ook weer van: wat is mijn probleem?? Wat is er met mij aan de hand?? IK WEET HET NIET MEER!!! En dat is best irri. Heb daarnaast ook nog adhd en waarschijnlijk (nou denkt 1 van m’n therapeuten) ook nog autisme. Dus dat werkt ook niet echt mee. Ben gwn met alles klaar en wil d**d maar ik wil ook weer niet d**d. Snap?? Ik niet namelijk🙈. Kan iemand me helpen wat ik moet doen en wat er met me aan de hand is?? Ik lach, maar ik wil huilen. Fun fact trouwens: ik kan gwn niet meer eens huilen… dus ja nee dat. 

thx voor het lezen🙃. Wou het gwn ff kwijt

 

Lynn

Enjoy the little thinks🙃

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit